  • Data: 2010-06-07 15:07:34
    Temat: Re: rejestracja bez przegladu
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.06.2010 moonraker <m...@e...pl> napisał/a:

    > Przerabiałem taką akcje niedawno z samochodem. I powiedziano mi że
    > oczywiście mam prawo się nie zgodzić z "ich" wyceną i powołać
    > rzeczoznawce do wyceny i jeżeli wycena rzeczoznawcy będzie się różniła o
    > więcej niż 1/3 kwoty z ich tabelek to US płaci za koszty wyceny.
    > Odpuściłem i wolałem zapłacić tak jak było wg tabelki, bo podatku wyszło
    > niewiele więcej i szkoda było mi czasu na załatwianie tego.

    Ale robisz dezinformację. Nie będę szukał teraz pp, i napiszę tylko z
    pamięci:
    US może uznać że cena na umowie, jest "niedobra". Może wezwać stronę
    umowy, płatnika do złożenia wyjaśnień. Strona umowy może wyjaśniać, albo
    pokazać liczbę na umowie i powiedzieć "o tyle było".
    US może zlecić rzeczoznawcy wycenę przedmiotu umowy.
    Jeśli wycena rzeczoznawcy różni się o >30% od ceny na umowie, to w drodze
    decyzji adm. może wtedy zażyczyć sobie: podatku, zwrotu kosztów wyceny i
    nie pamiętam zupełnie czy czegoś więcej. Wtedy niestety trzeba zapłacić.
    Ale Płatnik, może złożyć odwołanie albo zażalenie na decyzję, będzie o
    tym pouczenie i termin na świstku. Itd. Docelowo może skończyć się na
    drodze sądowej.

    Polecam zapoznać się z przepisami zanim się kogoś dezinformuje.

    --
    kakmaratgmaildotcom