  • Data: 2010-06-07 23:08:01
    Temat: Re: rejestracja bez przegladu
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 07 Jun 2010 20:25:16 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >A nie wiem. Ale moge Cipo kazac decyzje o zarejestrowaniu na probne blachy.
    >Decyzja nr KD.5500-37/10/C

    Przeciez nie bede pisac do urzedu zeby mi powiedzieli na jakiej
    podstawie dostales takie, a nie inne tablice :)

    >Od uzasadnienia decyzji odstapiono na podst. art. 107 par.4 KPA

    § 4. Można odstąpić od uzasadnienia decyzji, gdy uwzględnia ona w
    całości żądanie strony; nie dotyczy to jednak decyzji rozstrzygających
    sporne interesy stron oraz decyzji wydanych na skutek odwołania.

    Skoro juz wklepalem w gugla paragrafy to poszukalem dalej:

    Jakie przepisy prawne regulują materię związaną z rejestracją pojazdu
    zakupionego w kraju nowego oraz używanego?

    Podstawę prawną stanowi: art.72 i 74 ust.1 ustawy z dnia 20
    czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005
    roku, Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami); § 2 rozporządzenia MI
    z dnia 22 lipca 2002 r. r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów
    (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322)

    Art. 74. 1. Czasowej rejestracji pojazdu dokonuje, w przypadkach
    określonych w ust. 2, starosta właściwy ze względu na miejsce
    zamieszkania (siedzibę) właściciela pojazdu, wydając pozwolenie
    czasowe i zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne.

    2. Czasowej rejestracji dokonuje się:

    2 na wniosek właściciela pojazdu - w celu umożliwienia:
    3. przejazdu pojazdu związanego z koniecznością dokonania jego
    badania technicznego lub naprawy;

    >Niestety zapomnialem zeskanowac dowod rej. a bez tego to mi pewnie nikt
    >nie uwierzy...

    Ja Ci wierzylem ze dostales. Ale w rozmowie z urzedasem 'bo kolega ze
    Slubic dostal' nie jest zadnym argumentem :)
    Tak czy siak, wychodzi ze jest paragraf wiec jak ktos czuje potrzebe
    to moze sobie tak zarejstrowac czasowo :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)