  • Data: 2010-06-09 17:17:18
    Temat: Re: rejestracja bez przegladu
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-08 22:06, Jacot pisze:

    > Prawde mowiac ja tez to widze;) Twierdzisz, ze istnieje przepis
    > ktorego nie ma i domagasz sie zebym Ci wskazal ten, ktory mowi, ze o
    > tym, ze go nie ma;) Przyznaj ze sobie chcesz pogadac, dowolnie o
    > beleczym. Sorry, ze nie potowarzysze.
    > Do archiwum odsylam dlatego, ze co najmniej z raz pisalem o tem
    > znacznie bardziej szczegolowo ale nie chce mi sie odtwarzac calego
    > wykladu za kazdym razem kiedy komus sie cos przywidzi czy
    > 'przyslyszy'.

    Alez nie rob ze mnie debila, do kurwy nedzy. Specjalne przy okazji
    wizyty w WK spytalem oficjalnie Pani Urzedniczki i ta mi odpowiedziala
    pokazujac na dowod odpowiednia dyrektywe. Ale jak zwykle na preclu ktos
    wie lepiej co ja widzialem i uslyszalem. Zenua generalnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition