  • Data: 2017-09-26 10:17:23
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnoshn4h.3d7.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Powódź nie jest nienaturalnym zjawiskiem. Ale wodociągi już są całkiem

    Wiadomo, były, są i będą. A właśnie, OIDP, wrocławski Kozanów jest
    pobudowany na terenach zalewowych, komuś się oszczędzić chciało?

    > sztuczne, a też przy pęknięciu potrafią zrobić spore podmycia. Spotkałem

    Potrafi, zdecydowanie. Choć czy jest jakaś ostotna różnica, czy ziemię
    podmywa woda naturalna, czy z pękniętej rury? Woda, to woda, płynie, to
    zabiera ze sobą to i owo.

    > sie z czymś takim oko w oko. Na środku wjazdu w uliczkę, którą często
    > jeździłem, pojawiło się dziursko srogie, ze trzy metry głębokie, rozmiaru
    > samochodu. W Warszawie, na Gocławiu.

    To gdzieś blisko mnie... Ja kojarzę dwukrotnie, jak przy Bibliotece
    Wojskowej (dla mnie to jeszcze Grochów), gwizdnęła rura, raz byłem przy tym
    (już się lało), nieźle lało, aż potężnie zalało Trasę i na kilka godzin
    wyłaczono ruch, paraliżując miasto. Do tego parę dni nie świeciły latarnie,
    musieli sprawdzić, czy nie uszkodziło instalacji. Prąd, woda (nawet nie
    pamiętam, czy w kranach ciśnienie spadło na czas awarii), gaz, telefony,
    działały normalnie (jeszcze miałem z centrali przy Męcińskiej). Dziura przy
    bibliotece była całkiem spora, ludzie mówili, że waliło 4 metry do góry,
    przy mnie już mniej, jakieś 2-3 metry, lało się 4 godziny, bo chyba zasuwy
    znaleźć nie mogli, a za wodę kto zapłaci? Heh, wiadomo.
    Drugi raz byłem poza Warszawą i o awarii powiedziała mi sąsiadka.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.