  • Data: 2017-09-26 13:33:08
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    HF5BS pisze:

    >Poprzedni gospodarze miasta mieli to w planach, ale nasi chyba się
    >brzydzili zaglądać do niemieckich planów.

    Czy te plany sie ostaly to trudno powiedziec ... i glowy nie dam, czy
    to jeszcze Wroclaw był - tam jakos te tereny pozno przyłączano.

    Ale jesli przed 39 przylaczono, to kto wie czy nie zaszkodzilo - mapy
    przekazano "do miasta", miasto zniszczono ..

    w 97 bylo ciekawie - jest tam pare budynkow ktore chyba jeszcze
    poniemieckie ... i woda zatrzymala sie kilkanascie m przed nimi.
    Ale w piwnicach chyba mieli mokro.

    No i są tam byłe niemieckie koszary, obecnie komisariat policji ... no
    i nie wiem jak to bylo w 97, ale one jeszcze blizej Odry leżą :-)
    Ale może na jakiejs małej górce ... a może to swietne miejsce na
    koszary, tanie :-)

    J.