  • Data: 2017-09-26 10:49:59
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości
    >Wiadomo, były, są i będą. A właśnie, OIDP, wrocławski Kozanów jest
    >pobudowany na terenach zalewowych, komuś się oszczędzić chciało?

    Trudno powiedziec ... wydaje mi sie, ze przez 40 lat tam wody nie
    bylo.
    Niemcy jednak mieli zapisane, ze wczesniej byla ...

    Akurat Kozanow okazal sie solidnie zbudowany, i wiezowce nadal stoja.

    >Potrafi, zdecydowanie. Choć czy jest jakaś ostotna różnica, czy
    >ziemię podmywa woda naturalna, czy z pękniętej rury? Woda, to woda,
    >płynie, to zabiera ze sobą to i owo.

    naturalna woda raczej nie plynie z taka sila jak wodociag.

    J.