  • 41. Data: 2012-03-01 17:55:25
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 01 Mar 2012 14:03:48 +0100, w <jins3k$770$1@inews.gazeta.pl>, K <...@...c>
    napisał(-a):

    > tez mam Record My Call, ale on nie powoduje pojawiania sie dodatkowego
    > przycisku podczas rozmowy.

    Bo przycisk pojawia się po zakończeniu rozmowy :).
    Tzn. zapamiętaj rozmowę lub usuń rozmowę. Plus inne.

  • 42. Data: 2012-03-01 18:00:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (....)
    > godzin. Więc po co jest smartfon w takim razie??. Nie będe chodził z 2
    > bateriami w kieszeni i ładowarkami i codziennie ładował telefon.
    czemu nie? tzn 2 baterie uwolnią Cię od ładowarki. ładowarka w pracy i
    domu od baterii. Ja mam 3 baterie do Desirez, ale i tak korzystam z
    jednej, ładując telefon każdej nocy.
    ToMasz

  • 43. Data: 2012-03-01 19:47:16
    Od: W <w...@w...pl>

    r...@k...pl wystukał, co następuje:

    > Bo przycisk pojawia się po zakończeniu rozmowy :).
    > Tzn. zapamiętaj rozmowę lub usuń rozmowę. Plus inne.

    Sprawdziłem Record My Call i zdaje się działać na galaxy nexus -- dziekować
    za sugestie :)

  • 44. Data: 2012-03-02 07:51:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    BoxFish <c...@g...pl> wrote:

    > Nie przesadzasz ? To jest tak jak byś marudził, po zakupie mieszkania
    > w stanie deweloperskim, że ścianek działowych nie ma,

    Czyli telefony z androidem to taki półprodukt? Dobrze wiedzieć.

  • 45. Data: 2012-03-04 09:41:32
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli kupuję telefon i osobno muszę sobie kupić system, a później
    > jeszcze
    > szukać aplikacji - tak? ;-P

    To by bylo optymalnym rozwiazaniem, tak bywa wlasnie w komputerach :)
    Nie musze na sile kupowac komputera z Windowsem, moge kupic komputer np.
    z Linuxem, ale moge tez czysty i potem wgrac to co chce, czyli Windowsa,
    albo ktoras z dystrybucji Linuxa albo inny OS :) A juz oczywista jest
    sprawa ze sam wybieram programy ktore chce miec w swoim komputerze.
    Podobnie moze chyba tylko jeden telefon :(

  • 46. Data: 2012-03-04 09:44:22
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Czyli telefony z androidem to taki półprodukt? Dobrze wiedzieć.

    Wiekszosc by chciala zeby tak wlasnie bylo :)
    Nie trzeba by wtedy na sile wywalac programow ktore tam wpakowala firma
    brandujaca. ja sam wiem czego potrzebuje i wlasnie Android daje mi spora
    szanse miec w telefonie tylko to czego ja chce, a nie to co ktos
    zdecydowal ze jest mi potrzebne.

  • 47. Data: 2012-03-04 19:31:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    > firma brandujaca. ja sam wiem czego potrzebuje i wlasnie Android daje
    > mi spora szanse miec w telefonie tylko to czego ja chce, a nie to co

    No to jak nie chcesz mieć telefonu ładnego, szybkiego i stabilnego, tylko
    koniecznie musisz być taka zosia-samosia, to po co w ogóle kupujesz sprzęt
    gotowy? Se drukuj sam te płytki, lutuj..
    Dlaczego pozwalasz komuś decydować, ile pamięci, jaki pocesor, obudowę i
    jakie sensory będzie miał twój telefon? Idź na całość, używaj składaka.

  • 48. Data: 2012-03-04 22:15:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Dlaczego pozwalasz komuś decydować, ile pamięci, jaki pocesor, obudowę
    > i jakie sensory będzie miał twój telefon? Idź na całość, używaj
    > składaka.

    Bo powyzsze nie decyduje stricte o przydatnoisci telefonu do moich
    potrzeb. Dosyc szeroka grupa urzaden spelnia zalozone wymagania, ale
    oprogramowanie zawsze wole wybrac i zainstalowac sobie sam. Juz tak mam
    od dziecka. W komputerach tez.

  • 49. Data: 2012-03-04 22:19:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > No to jak nie chcesz mieć telefonu ładnego, szybkiego i stabilnego,

    Ladny, szybki i stabilny mam. Stoi sobie na szafce i nazywa sie BRATEK -
    jeszcze nigdy sie nie powiesil, nie zepsul, nie zawiodl. Malo tego,
    uwazam go za lepszy i ladniejszy od Tulipana. Czyli cudo juz mam, a
    teraz pora na odrobinke szalenstwa.

  • 50. Data: 2012-03-05 00:34:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Bo powyzsze nie decyduje stricte o przydatnoisci telefonu do moich
    > potrzeb.

    A telefon bez oprogramowania to jakie niby potrzeby spełnia? Bo ja widzę, że
    tylko jedną - potrzebę dłubania w nim bez sensu.

    > Dosyc szeroka grupa urzaden spelnia zalozone wymagania, ale
    > oprogramowanie zawsze wole wybrac i zainstalowac sobie sam. Juz tak
    > mam od dziecka. W komputerach tez.

    Znaczy sprzętu nie potrafisz składać i dorabiasz ideologię. "Ogarnąłeś"
    niezwykłą umiejętność instalowania aplikacji i myślisz że już jesteś wielki
    specjalista. Nie, nie jesteś.