  • 51. Data: 2012-03-05 10:17:06
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f507bf7$0$3395$c3e8da3$f...@n...a
    straweb.com...
    > Czyli telefony z androidem to taki półprodukt? Dobrze wiedzieć.

    To samo mozesz powiedziec o notebooku z windowsem. Przeciez nie ma tam
    wszystkich potrzebnych ci aplikacji. Ba, nie ma nawet programu pocztowego.
    No i wyobraz sobie, ze niektorzy kupuja komputer bez systemu...

    X.

  • 52. Data: 2012-03-06 16:46:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > A telefon bez oprogramowania to jakie niby potrzeby spełnia? Bo ja
    > widzę, że tylko jedną - potrzebę dłubania w nim bez sensu.

    Slabo widzisz, ale moze Ty jestes przyzwyczajony do papko Apple ?
    Telefon bez oprogramowania powinien tylko dzwonic czyli miec to co jest
    wymagane od telefonu. Pozostala czesc mozna robic gotowe i jednakowe dla
    wszystkich ( dawny patent chinski) lub dac tym co chca potencjal
    mozliwosci, aby zainstalowali tam to co zechca czy nawet to co sami
    napisza.
    To bylby wlasnie ideal.

    > "Ogarnąłeś" niezwykłą umiejętność instalowania aplikacji i myślisz że
    > już jesteś wielki specjalista. Nie, nie jesteś.

    Argumenty "ad personam" cechuja slabe, agresywne umysly, ...
    Nie sprowadzisz mnie do Twojego poziomu :)

  • 53. Data: 2012-03-06 16:49:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> napisał w
    wiadomości news:jj23r8$cg9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > pocztowego.
    > No i wyobraz sobie, ze niektorzy kupuja komputer bez systemu...

    On ma wszystkie programy ktore wujek Steve uznal ze sa mu potrzebne.
    jesli nie ma wiecej, to znaczy ze nie sa potrzebne :)

  • 54. Data: 2012-03-07 06:12:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 6 Mar 2012 17:46:40 +0100, cpt. Nemo wrote:

    > Slabo widzisz, ale moze Ty jestes przyzwyczajony do papko Apple ?

    Ten talib ma WP7 na sztandarze. Swoja droga, przy nim wojownicy od
    nadgryzionego jablka wydaja się tacy normalni i rozsądni, nawet Strzybyś ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 55. Data: 2012-03-07 09:32:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ten talib ma WP7 na sztandarze.

    A to ten kompletnie zepsuty Windows Mobile ?
    Kiedys to byl naprawde fajny system ...

    Nemo

  • 56. Data: 2012-03-07 15:21:30
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.03.2012 cpt. Nemo <c...@a...pl> napisał/a:

    > U?ytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A to ten kompletnie zepsuty Windows Mobile ?
    > Kiedys to byl naprawde fajny system ...

    Ojtam, ojtam, kampania idzie pełną, w reklamach wyraźnie
    widać że Lumia jest dla sprytnych inaczej. Więc w sumie
    nie ma o co bić piany, a "talib" ze swoim stylem się nieźle
    w nią wpisuje. MS nawet obiecywał jakieś premie za udane
    promocje społecznościowe...

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 57. Data: 2012-03-08 12:58:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    >>
    > On ma wszystkie programy ktore wujek Steve uznal ze sa mu potrzebne.
    > jesli nie ma wiecej, to znaczy ze nie sa potrzebne :)

    A ty masz tylko takie co wujek google uznał za potrzebne?

  • 58. Data: 2012-03-08 12:59:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Telefon bez oprogramowania powinien tylko dzwonic czyli miec to co
    > jest wymagane od telefonu.

    To jak skasuje androida z jakiegoś HTC, to będzie dzwonił?

    > Argumenty "ad personam" cechuja slabe, agresywne umysly, ...

    No i dlatego nieustannie mnie tu androidziarze wyzywają na przemian od
    niedołężnych starców i nieudolnych gówniarzy. Zdecydujta się w końcu.

  • 59. Data: 2012-03-08 13:02:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > nie ma o co bić piany, a "talib" ze swoim stylem się nieźle
    > w nią wpisuje. MS nawet obiecywał jakieś premie za udane

    Ty powiedz lepiej ile groszy od posta płaci google za zmianę tematu i
    narzekanie na MS i Apple w każdym wątku.

  • 60. Data: 2012-03-08 13:17:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 13:59, Skrypëk pisze:
    .com...

    > To jak skasuje androida z jakiegoś HTC, to będzie dzwonił?

    Może dzwonić. Są przecież instalacje ubuntu i to jakoś w działaniu
    części telefonicznej chyba nie przeszkadza...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which