  • Data: 2012-03-08 17:14:31
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-08 18:00, Skrypëk wrote:

    > A może niech androidziarze w końcu się określą i sprecyzują? Bo z jednej
    > strony pyskują, że ajfon nie ma tego, wp nie ma siamtego a symbian nie
    > ma sramtego (a to przecież podstawowa fukcjonalnośc i musi być!), a jak
    > tylko ktoś znajdzie jakieś braki w androidzie to im się mantra zmienia
    > na "przecież to dobrze, że nie ma niczego i wszystko trzeba sobie
    > ściągać!".
    >
    > No generalnie dyskusja jak z fanatycznymi linuksiarzami, pyszczącymi na
    > każdym forum, że windows do dupy bo nie ma grepa i basha, a fotoszop,
> [...]

    Strasznie emocjonalnie podchodzisz do tego tematu.
    Dla mnie jest to dosc obojetne ktorego systemu bede uzywal jak dlugo
    bedzie spelnial MOJE potrzeby. Wielu funkcji nie potrzebuje, ktore sa
    musthave dla innych. Bardzo mi odpowiada wlasnie elastycznosc Androida:
    urzadzenie moge dopasowac do swoich potrzeb, zarowno jesli chodzi o
    cechy samego systemu jak i dostepne oprogramowanie.
    Pisalem Ci juz kilka razy, ze wszystkie urzadzenia z Androidem ktore
    mialem do tej pory sa gotowe do dzialania po wyjeciu z pudelka i
    przejsciu przez wizarda, ktory zapewne pojawia sie rowniez w WP przy
    pierwszym uruchomieniu telefonu, prawda?
    Mozesz wtedy dzwonic, sluchac muzyki, wysylac maile, korzystac z
    internetu itd. Slowem, to co powienien smartfon zapewniac.
    Zgadzasz sie z tym?
    Ok, idzmy dalej. Wiele osob na tym poprzestaje. Inni doinstaluja sobie
    potrzebne aplikacje z Marketu i sa z tym happy.
    Android jednak umozliwia wiecej: dla tych ktorzy z jakiegos powodu sa
    niezadowoleni z zastanej funkcjonalnosci na poziomie systemu lub tez nie
    odpowiada im oferowany przez producenta launcher wprowadzaja zmiany.
    Czy wg Ciebie jest to wada? Nie chcesz nie korzystasz z tego ficzera.