  • Data: 2012-03-09 01:05:24
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Strasznie emocjonalnie podchodzisz do tego tematu.

    Ja podchodzę emocjonalnie? RLY?

    > Dla mnie jest to dosc obojetne ktorego systemu bede uzywal jak dlugo
    > bedzie spelnial MOJE potrzeby. Wielu funkcji nie potrzebuje, ktore sa
    > musthave dla innych. Bardzo mi odpowiada wlasnie elastycznosc
    > Androida: urzadzenie moge dopasowac do swoich potrzeb, zarowno jesli
    > chodzi o cechy samego systemu jak i dostepne oprogramowanie.

    I na ten przykład gry z obsługą Xbox Live uda się uruchomić?

    > Pisalem Ci juz kilka razy, ze wszystkie urzadzenia z Androidem ktore
    > mialem do tej pory sa gotowe do dzialania po wyjeciu z pudelka i
    > przejsciu przez wizarda, ktory zapewne pojawia sie rowniez w WP przy
    > pierwszym uruchomieniu telefonu, prawda?
    > Mozesz wtedy dzwonic, sluchac muzyki, wysylac maile, korzystac z
    > internetu itd. Slowem, to co powienien smartfon zapewniac.
    > Zgadzasz sie z tym?

    No jak to tak używać tego co dostarczył producent? Przecież to nie godzi się
    tak! Smartfon jest od tego by przerabiać!

    > Ok, idzmy dalej. Wiele osob na tym poprzestaje. Inni doinstaluja sobie
    > potrzebne aplikacje z Marketu i sa z tym happy.
    > Android jednak umozliwia wiecej: dla tych ktorzy z jakiegos powodu sa
    > niezadowoleni z zastanej funkcjonalnosci na poziomie systemu lub tez
    > nie odpowiada im oferowany przez producenta launcher wprowadzaja
    > zmiany. Czy wg Ciebie jest to wada?

    Tak, jest to ogromna wada, gdy z dostarczonego rozwiązania ludzie nie są
    zadowoleni i muszą je przerabiać.
    Toć jakiś niewiarygodny dysonans każe wam mówić, że to zaleta.