  • Data: 2012-03-09 08:36:51
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, jest to ogromna wada, gdy z dostarczonego rozwiązania ludzie nie są
    > zadowoleni i muszą je przerabiać.
    > Toć jakiś niewiarygodny dysonans każe wam mówić, że to zaleta.

    Rozumiem, ze WP to jest zlecenie, ktore realizuje wg Twoich wytycznych
    Microsoft? Swietnie, mnie jednak nie stac na zlecanie takich projektow,
    zeby otrzymac produkt uszyty dokladnie na moja miare.
    Zazdroszcze rowniez 100% zadowolenia z efektu koncowego.
    W przeciwienstwie do Ciebie w wiekszosci urzadzen, ktore posiadam
    chetnie cos bym zmienil, tak aby dopasowac do swoich potrzeb. W
    niektorych wypadkach sie nie da, w innych jest to nieoplacalne a w
    przypadku takiego Androida mam taka mozliwosc i z niej korzystam.