  • 31. Data: 2010-05-19 11:37:23
    Temat: Re: ręczny montaż smd
    Od: Michal Czarkowski <m...@p...poczta.onet.pl>

    Papa5merf napisał(/a):

    > widzę ze jesteś jeszcze jednym debilem opowiadajacym bajki o ręcznym
    > montowaniu płyt głównych telefonuf komurkowych, widzę ze bladego pojęcia w
    > temacie nie masz, wiec daruj sobie sfoje cv, ewentualnie wyślij je do
    > miejskich zakłąduf kanalizacyjnych, tam będziesz to opowiadał!:O)

    > ską sie takie debile biorą, z peło chyba?:O(

    Nie wiem gdzie widzisz to, że jestem debilem. Nigdzie nie opowiadałem/nie
    pisałem bajek o ręcznym montowaniu płyt głównych telefonów komórkowych, a
    tym bardziej nie wynika to z cytowanego przez Ciebie fragmentu mojego
    listu. Zrozum, że są to wariacje twojego mózgu na temat tego co
    przeczytałeś, więc pisanie że "bladego pojęcia w temacie nie mam" jest po
    prostu bez sensu.
    Bajki. Między bajki włóż anonimowość w sieci.
    Nazwałeś mnie debilem dwa razy. Licz sie ze słowami. Ostrzegam i oczywiście
    polecam stronę http://www.ptd.edu.pl/

    Michał Czarkowski

    P.s. Nie wiem co to "peło". Spróbuję zgadnąć. Prawdopodobne kryje się za tym
    tajemniczym potworkiem słownym PO jak Platforma Obywatelska. Prawdopodobnie
    jej nie lubisz (lub nawet sympatyzujesz z nimi i piszesz tak specjalnie,
    ale oni pewnie z tobą nie - a wnioskuję to z powyższej twojej pisaniny),
    Uważam, analizując twoje listy, że zachowujesz się prostacko, próbując
    mieszać. Z nazwania mnie publicznie debilem nie będę robił afery ale Cię
    ostrzegam. Następnym razem będzie inaczej. Ostrzegam Ciebie i innych.
    Nie liczę na to, że mnie zrozumiałeś.

  • 32. Data: 2010-05-19 16:18:14
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "__Maciek" <i...@c...org> wrote in message

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Ma sens zakup słownika ortograficznego...

    ogolnie to mu tego nie odradzam, ale jakos twoje podkreslenie mi nie pasuje...

  • 33. Data: 2010-05-19 20:02:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Michal Czarkowski" <m...@p...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ht0ifh$h39$1@news.onet.pl...

> [...]
    > na temat tego co przeczytałeś, więc pisanie że "bladego pojęcia w
    > temacie nie mam" jest po prostu bez sensu.

    Nie wdawaj się z tym błaznem w polemikę (który zapewne jest pryszczatym
    nastolatkiem lub osobą będącą na podobnym poziomie rozwoju osobowości,
    chcącym robieniem błędów ortograficznych zaimponować, gdyż niczym innym nie
    potrafi). Szkoda nerwów. Gdyby każdy jego posty ignorował. To może w końcu
    by pojął, że większości pisownia "telefonuf komurkowych" nie imponuje i
    świadczy jedynie o tym, że jest prostakiem.

  • 34. Data: 2010-05-19 20:14:30
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

> [...]
    > listu. Zrozum, że są to wariacje twojego mózgu na temat tego co
    > przeczytałeś, więc pisanie że "bladego pojęcia w temacie nie mam" jest po

    widzę to w twojej debinej odpowiedzi, nie na tenat, bez pdoniesienia do
    mojej wypowiedzi, kupa majakuf na haju, nie wiem z kim rozmawiasz, pewnie
    sam ze sobą, bo napewno nei zemną, wiec pewnie debil, kretyn a może jeszcze
    cos gorszego, lecz się palancie!:O)

    > Bajki. Między bajki włóż anonimowość w sieci.
    > Nazwałeś mnie debilem dwa razy. Licz sie ze słowami. Ostrzegam i
    > oczywiście
    > polecam stronę http://www.ptd.edu.pl/

    nie streasz debilu bo ci jeszcze ktoś tą tfoją głupią gębe obije i będziesz
    leciał z płaczem do mamusi skarżepyto, hahaha:O)

    > Michał Czarkowski
    > P.s. Nie wiem co to "peło". Spróbuję zgadnąć.

    nie wysilaj się bo nusk ci spuchnie, hahaha:O)

  • 35. Data: 2010-05-19 20:29:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-19 22:14, Papa5merf napisał/a:

> [...]
    > sam ze sobą, bo napewno nei zemną, wiec pewnie debil, kretyn a może jeszcze

    Popatrz na SWÓJ post i dopiero wtedy napisz, który jest napisany przez
    DEBILA.

    --
    Cz.

  • 36. Data: 2010-05-24 21:27:42
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 11 May 2010 14:50:49 -0400 Jacek Radzikowski
    <j...@s...die.die.die.piranet.org> napisał:

> [...]
    acz_elektryczny_severin_to2020_20l.html

    Kurde, nie przyjrzałem się dokładnie, mój to TO2023, sorry za
    zamieszanie.

    >Ten opiekacz ma po jednej grzałce na stronę, niejednorodny rozkładu
    >temperatury nie stwarza problemów przy lutowaniu?

    Jak napisałem, pomyliły mi się modele, mój ma dwie grzałki na dole i
    dwie na górze, dolne coś się jakiś czas temu zepsuły, nie chce mi się
    zaglądać co z nimi nie tak, lutowałem tylko na górnych, nie było
    problemu. Termoobieg załatwia sprawę. Jak będę znowu wypiekał jakąś
    płytkę to zrobię filmik i wrzucę na YT.

  • 37. Data: 2010-05-24 21:28:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 11 May 2010 21:15:28 +0200 Mario <m...@p...onet.pl> napisał:

    >Ale ten model nie ma termoobiegu - przynajmniej według opisu. No i
    >temperatura do 250 C wydaje się lekko za niska do ROHS.

    Przepraszam, pomyłka, ja mam TO2023. Reszta w poście skierowanym do
    Jacka R. Radzikowskiego.