  • Data: 2016-01-22 11:46:50
    Temat: Re: reczny gaz w samochodzie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-20 o 21:19, Bolko pisze:
    > Niestety nie mam tempomatu a nie stać mnie na inne auto.
    > Pytanie co wklepać w gogle żeby mi wyskoczyło info o ręcznym gazie.
    > A tak naprawdę nie chodzi mi o regulacje tylko żebym gdy
    > nacisne
    > przycisne
    > pociągnę
    > wyciągę
    > lub zrobie coś innego to silnik samochodu osiągnął z góry założone obroty
    > i utrzmywał je aż znowu czegoś nie przysicne/ ewentualnie hamulec.
    >
    > Generalnie chodzi mi o utrzymanie stałej prędkości na autostradzie.

    Co za auto??
    Bo jak jakieś PSA powyżej 2002 roku to dołożenie tempomatu zamknie się
    max. w 200PLN.
    W P307 HDI wystarczył mi tylko montaż manetki za 50PLN z alledrogo i
    aktywacja tempomatu pod kompem.
    W Xsara II HDI oprócz manetki za 50PLN musiałem dołożyć czujnik sprzęgła
    za 20PLN. Oczywiście do tego aktywacja pod kompem.