  • Data: 2010-04-06 20:01:54
    Temat: Re: recovery partition w lenovo R61i
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Atlantis" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hpg3v1$s8j$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Koleżanka poprosiła mnie, żebym przeinstalował system w jej laptopie. O
    > ile się nie mylę lenovo R61i posiada partycję recovery. Przywykłem do
    > instalowania systemu z płyty. Ktoś może mi powiedzieć jak się zachowuje
    > taka instalacja? Odtwarza tylko partycję systemową? Pozostałe nie są
    > ruszane czy cały komputer wraca do stanu takiego, w jakim wyszedł z
    > fabryki?

    Ja bym założył najgorsze, czyli że cały dysk dostaje wcześniej ustaloną
    konfigurację partycji i od nowa na pusto jest formatowany i zapisywany.
    Innymi słowy porobiłbym archiwa na DVD lub USB flash drive wszystkiego
    co potrzebuję z dysku zanim zabiorę się za robotę...
    Nawet gdyby instalator/recovery był zaprojektowany do nieruszania
    niczego na nieswoich partycjach to co zrobisz jak wyjdzie jakiś jego błąd
    i jednak ruszy rzeczy na innych partycjach? Jak się potem będziesz
    tłumaczył?