  • Data: 2010-04-07 12:08:16
    Temat: Re: recovery partition w lenovo R61i
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 06 Apr 2010 21:50:19 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:

    >Koleżanka poprosiła mnie, żebym przeinstalował system w jej laptopie. O
    >ile się nie mylę lenovo R61i posiada partycję recovery. Przywykłem do
    >instalowania systemu z płyty. Ktoś może mi powiedzieć jak się zachowuje
    >taka instalacja? Odtwarza tylko partycję systemową? Pozostałe nie są
    >ruszane czy cały komputer wraca do stanu takiego, w jakim wyszedł z fabryki?

    ZTCP to Lenovo daje w komplecie (albo można ściągnąć z WWW) narzędzie
    do backupu i przenoszenia danych. Korzystałem z tego przy downgrade
    T61 z Visty do XP. Poza tym OIDP to możesz przy odpalaniu z partycji
    recovery wybrać które partycje sa odtwarzane. No i możesz wygenerować
    płytki zapaspwe jeśłi wolisz "klasyczną" instalację. Jeśłi partycja
    Recovery jest uwalona to możesz zamówić komplet CD do konkretnego
    modelu - kumpla komplet plytek z XP (miał pierwotnie Vistę Bussiness z
    opcją downgrade) kosztowął 100PLN brutto jakieś 2 lata temu.

    Zdrówko