  • Data: 2017-12-22 22:09:47
    Temat: Re: reanimacja żarówki diodowej
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:p1jkt9$2r3$2@usenet.news.interia.pl...

    > Wpadła mi niedawno w ręce taka uszkodzona:
    > https://zapodaj.net/a4b5cad680500.jpg.html
    > Pierścień można ściągnąć i założyć na lekki wcisk palcami

    Ja w ogóle się zastanawiam - przetwornica, gdzie to grzeje się jak jaki
    scoorvenson, jest jeszcze dość mocno opatulona grubą termokurczką... jak to
    na nie wypalantywać? A otworów wentylacyjnych nie ma. Udało mi się zdjąć
    plastykowy klosz udający bańkę żarówki i od razu lampka przestała cyklicznie
    gasnąć, jak przetwornica się przegrzała, i zaskakiwać znów, jak ostygła.
    Świeciła się cały czas, więc myślę, że wystarczyło by zapewnić jej lepsze
    chłodzenie i lampka nie psuła by się tak.
    Pomijam oczywiście jakość montażu, nie licząc termokurczki na przetwornicy.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.