  • Data: 2017-12-22 22:31:01
    Temat: Re: reanimacja żarówki diodowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 22:09:47 +0100, HF5BS napisał(a):

    > Ja w ogóle się zastanawiam - przetwornica, gdzie to grzeje się jak jaki
    > scoorvenson, jest jeszcze dość mocno opatulona grubą termokurczką... jak to
    > na nie wypalantywać?

    Przetwornica sie grzeje relatywnie slabo, LED podgrzewa calosc.

    > A otworów wentylacyjnych nie ma.

    Ale sa zebra na wierzchu. Wiele nie daja, skoro calosc goraca jak
    diabli, ale jak przetwornica ma male straty, to moze niewiele
    przekracza temperature obudowy.
    Kielich powiedzmy 60 C, przetwornica tylko 80 C :-)

    > Udało mi się zdjąć
    > plastykowy klosz udający bańkę żarówki i od razu lampka przestała cyklicznie
    > gasnąć, jak przetwornica się przegrzała, i zaskakiwać znów, jak ostygła.

    Dobra przetwornica, z zabezpieczeniem ... czy kiepska, z zimnym lutem
    :-)

    J.