    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: reanimacja żarówki diodowej
    Date: Fri, 22 Dec 2017 08:57:12 +0100

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Wed, 20 Dec 2017 17:40:21 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    >Skoro klosz rozbity to jak będzie używan po naprawie elektroniki?

    Akurat w LEDowkach klos nie jest bardzo istotną czescią :-)

    No i mam wrazenie ze on jest z plastiku - tak latwo nie peka.

    >Tak przy okazji, czy ktoś może natknal się na jakieś modele żarówek
    >led, które są rozbieralne bez zniszczenia klosza lub nasadki E20?

    Podejrzewam ze wszystkie sa obecnie na "wcisk" z drobnym zatrzaskiem..

    >A może jakiś producent już wpadł na pomysł by produkować zestawy DIY
    >typu klosz z nasaską a elektronikę + ledy można wstawić dowolne...
    >marzenie ściętej głowy?

    Ale po co - LEDy maja tanie, elektronika dobrana do LED, nasadka
    dobrana do LED ... chyba, ze jakies sterowanie chcesz do srodka
    wstawic, czy ten
    "swietlny wifi".

    Jak sie ktos chce bawic, to przeciez nie musi sie trzymac "zarowki".

    >W sklepach pojawiły się już żarówki z dużymi mlecznymi kloszami. Dużo
    >miejsca w środku więc gabarytowo idealna do ewentualnej modyfikacji
    >lub naprawy.... Ale oczywiście klosz jest wklejony do nasadki i
    >rozebrać bez zniszczenia się nie da.

    Duze kule by mi pasowaly ... ale co rok patrze na znicze cmentarne -
    jakie fajne klosze.
    Tylko jak w nich dziure zrobic :-)

    J.