  • Data: 2013-07-16 11:53:26
    Temat: Re: rasteryzacja malych kulek
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-16 10:46, firr pisze:

    > ok, w sumie jest to zapewne b dobry sposob
    > jesliby tylko wywalic globalne sortowanie,
    > wlasciwie prawie staly koszt

    Nie wywalisz, musisz sortować w każdym przebiegu.
    Sortowanie i tak jest szybsze niż 'każdy z każdym'

    > a miotła to co to takiego ??

    Robisz sobie strukturkę, która trzyma posortowane
    po y kulki, ale tylko z pewnego przedzialo x-ów
    (szerokości 2r). Przechodzisz po posortowanych po x
    kulkach, dorzucasz do strukturki (sprawdzajkac kolizje)
    i wyrzucasz z niej, które już się zderzyć nie mogą.

    Zaimplementowałem na szybko na std::set<kulka*>
    Działa wolniej :] Za mało obiektów w interesujacym
    obszarze, by zyskać przewagę.

    pzdr
    bartekltg