eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaraport automatyczny gru-09Re: raport automatyczny gru-09
  • Data: 2010-01-18 22:19:39
    Temat: Re: raport automatyczny gru-09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik op23 napisał:
    >
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl>

    >> ROTFL. Ale poważniej - jak się domyślasz, to nie chodzi o tarczę, bo
    >> końcu automaty obecnie też tarcz nie mają (a moja teściowa ma w domu
    >> też telefon z przyciskami). IMHO dla niektórych z komórkami problemem
    >> jest inny sposób dzwonienia - nie ma podniesienia/odłożenia słuchawki
    >> na widły, tylko trzeba naciskać jakieś dziwne przyciski po wybraniu
    >> numeru, czy żeby odebrać albo zakończyć rozmowę.
    >
    > No to ta klapka powinna rozwiać dylematy

    Do odbierania/kończenia rozmowy tak. Ale jakim manewrem z klapką
    zastąpisz naciśnięcie zielonego przycisku po wybraniu numeru?


    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: