  • Data: 2010-01-12 23:29:29
    Temat: Re: raport automatyczny gru-09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Jan 2010 23:57:01 +0100, Przemysław Kowalik wrote:

    >Dlaczego ten wpływ jest istotny - odsetek nieukomórkowionych chorych
    >jest znacznie wyższy od odsetka dla ogółu populacji?

    Moze byc i wyzszy, jesli np sa tam przewaznie ludzi starsi.

    Ale raczej mi chodzi o to ze warunki sprzyjaja uzyciu - pogadac jest
    chec lub potrzeba, telefon domowy zostal w domu, automat na korytarzu
    czeka.
    Zupelnie inna sytuacja niz mialbym wychodzic z domu do automatu zeby
    zadzwonic, czy gonic na drugi koniec wsi :-) Zreszta kto by tak mial
    ten pewnie juz dawno komorke kupil.

    >Bo zabiliby śmiechem pytających :-P?

    Hm, a na wakacjach nie dzwonia ?

    >Sprzedane karty przekładają się na przychody TP z tytułu sprzedaży kart,
    >ale nie na faktyczne wykorzystanie. Ile z nich jest kupowanych na
    >wsiakoj pożarnyj słuczaj (taka przenośnia, skoro 998 i tak jest za darmo
    >:-)) a potem ekspiruje niewykorzystane.

    Zawsze to jakis punkt wyjscia, a przeciez z danych TP mozna wyciagnac
    znacznie wiecej informacji.

    >Poza tym, domniemywam, że w niektórych lokalizacjach znaczna część ruchu
    >może być generowana przez numery dostępowe 800 do zdrapek typu
    >telebzdecik.

    Tym bardziej od danych operatora nalezalo zaczac.

    No chyba ze TP cos twierdzil, trzeba bylo zweryfikowac.

    >Podsumowując, IMHO jedyna nadzieja dla automatów to postawić na każdym
    >hotspota i za impulsa sprzedawać solidną porcyjkę MB w nie za krótkim
    >czasie :-)

    Ale potem zgubisz komorke i nawet nie bedziesz mogl zadzwonic ze
    zgubiles :-)

    J.