eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaradyjko znalazłemRe: radyjko znalazłem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.77-255-85-63.d
    ynamic.inetia.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radyjko znalazłem
    Date: Sat, 25 May 2024 11:27:36 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <v2saub$ggo$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <v2kmuc$2o065$1@news.icm.edu.pl>
    <iuzl3v0wt6s6$.7v3kkwn6amy8.dlg@40tude.net>
    <v2pb9o$2vlt3$1@news.icm.edu.pl>
    <1xnbul3uneeul$.10vspwh636upy$.dlg@40tude.net>
    <v2q426$30tq7$1@news.icm.edu.pl>
    <14yw74grw0zie$.1t1fypi8mrxy6.dlg@40tude.net>
    <v2qab3$317b4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.4211242125709300976$marico@news.chmurka.net>
    <v2s4g3$345u4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.359499064831548350$marico@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-85-63.dynamic.inetia.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 25 May 2024 09:27:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="niusy.pl";
    posting-host="77-255-85-63.dynamic.inetia.pl:77.255.85.63";
    logging-data="16920";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:1ZVLHXtVP5tBWjpCnRo1zVeT540=
    sha256:NgX8F3UMk9ll/pTiU5VSCHb/9rx6LaE9StfxfQwT8SA=
    sha1:c/4MDBOZKkhV1XDyDT7BI0jkbak=
    sha256:T9CBuFN8Scr14PZkwoRVANy2zgLQQyvb+2O2rYJGaZQ=
    In-Reply-To: <almarsoft.359499064831548350$marico@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:791995
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.05.2024 o 10:11, Marek pisze:
    > On Sat, 25 May 2024 09:37:39 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    > wrote:
    >> A kto to niby ma kontrolować? Użytkownicy internetu generują za dużo
    >
    > Ludzie. Nie przesadzajmy, że skala nowych  reklam do emisji na godzinę
    > jest tak wielka, że przekracza liczbę np. dodawanych treści przez
    > użytkowników YT i trudno o możliwości weryfikacji tego przez ludzi.
    > Google ads weryfikuje przez człowieka treść *każdej* dodanej reklamy, da
    > się? Da. Nawet nie tylko treści reklamy a nawet głupiego słowa
    > kluczowego nie da się dodać bez akceptacji człowieka. Oczywiście to trwa
    > ale jakoś przez to system się nie zawalił i mając kilkaset mln klientów
    > ogarniają to.
    > To, że nie ma kontroli treści reklam na FB czy Insta wynika tylko z
    > tego, że jeszcze nikt im się poważnie do dupy za to nie dobrał i mogą
    > sobie pozwalać na oszczędne rozwiązania średniodzialającego AI zamiast
    > świadomych kontekstu moderatorów. Jak im się przyłoży 1mld$ skutecznie
    > ściągniętej kary to zaraz znajdą się osoby by tego pilnować.

    Przecież to ma być wolne. Dokładnie takie prawo jest, że są wyłączeni z
    odpowiedzialności za emitowane reklamy. No i zakaz cenzury jest. By Cię
    nie odfiltrowali 'bo bez krawata jesteś'. Cenzura i tak jest np
    nczas.com ale czy aby na pewno chodzi o to by była.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: