eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaradyjko znalazłemRe: radyjko znalazłem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.178.183.113.14
    2.mobile.static.t-mobile.pl!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radyjko znalazłem
    Date: Sat, 25 May 2024 10:11:20 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <almarsoft.359499064831548350$marico@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <v2kmuc$2o065$1@news.icm.edu.pl>
    <iuzl3v0wt6s6$.7v3kkwn6amy8.dlg@40tude.net>
    <v2pb9o$2vlt3$1@news.icm.edu.pl>
    <1xnbul3uneeul$.10vspwh636upy$.dlg@40tude.net>
    <v2q426$30tq7$1@news.icm.edu.pl>
    <14yw74grw0zie$.1t1fypi8mrxy6.dlg@40tude.net>
    <v2qab3$317b4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.4211242125709300976$marico@news.chmurka.net>
    <v2s4g3$345u4$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.113.142.mobile.static.t-mobile.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="marico";
    posting-host="178.183.113.142.mobile.static.t-mobile.pl:178.183.113.142";
    logging-data="12905";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    http://83.220.108.211/bins/groundhog/
    Cancel-Lock: sha1:Tmf8vU1fwO3zLgDXumCbWwEeaMU=
    sha256:ha4fRwKTNeivvwojUPpkJ65ddD9u40WZ5+at7kgoWRU=
    sha1:dTN2jEmnvk32iml4Nw44NbE3r6Y=
    sha256:JZ6GdqP8aNetwoCWMu8dvyZdxN2YYIl7ESL8bhVGFgk=
    In-Reply-To: <v2s4g3$345u4$1@news.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:791993
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 25 May 2024 09:37:39 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > A kto to niby ma kontrolować? Użytkownicy internetu generują za
    > dużo

    Ludzie. Nie przesadzajmy, że skala nowych reklam do emisji na
    godzinę jest tak wielka, że przekracza liczbę np. dodawanych treści
    przez użytkowników YT i trudno o możliwości weryfikacji tego przez
    ludzi. Google ads weryfikuje przez człowieka treść *każdej* dodanej
    reklamy, da się? Da. Nawet nie tylko treści reklamy a nawet głupiego
    słowa kluczowego nie da się dodać bez akceptacji człowieka.
    Oczywiście to trwa ale jakoś przez to system się nie zawalił i mając
    kilkaset mln klientów ogarniają to.
    To, że nie ma kontroli treści reklam na FB czy Insta wynika tylko z
    tego, że jeszcze nikt im się poważnie do dupy za to nie dobrał i mogą
    sobie pozwalać na oszczędne rozwiązania średniodzialającego AI
    zamiast świadomych kontekstu moderatorów. Jak im się przyłoży 1mld$
    skutecznie ściągniętej kary to zaraz znajdą się osoby by tego
    pilnować.


    > Bardziej miałem na myśli warstwę aplikacji. Co jeśli autor softu
    > każe mu

    To nie ma znaczenia, o której warstwie mówimy, warstwa aplikacji na
    obowiązek poinformowac użytkownika (peera), że certyfikat jest
    nieprawidłowy, przez co peer jest skompromitowany. Nie wyobrażam
    sobie sytuacji by programista w jakiejkolwiek warstwie świadomie
    miałby zignorować problem certyfikatu i zrobił automatyczny
    workaround ignorujący to bez integracji z użytkownikiem. To nonsens,
    jawny sabotaż lekceważący zupełnie sens użycia kryptografii, która
    nie ma sensu bez użycia jej z autentykacją.
    Parafrazując chińskiego poetę "nie ufaj temu kto ci szepcze", nie
    ufaj temu kto ci mówi szyfrem, jeśli nie masz możliwości jego
    autentykacji.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: