-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecn
gs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: radio samochodowe bez USB
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <8...@g...com>
<n59pm6$vf$1@speranza.aioe.org>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<56791710$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<567936ba$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5679c44a$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
<567a6392$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 23 Dec 2015 13:06:17 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <567a6392$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 67
Message-ID: <567a8e35$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.2.187
X-Trace: 1450872374 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22828 79.185.2.187:50158
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4766
X-Received-Body-CRC: 4217991476
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690756
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-23 o 10:04, J.F. pisze:
>
>
>> Kolejny "myk", to ciągłe "przemeblowania", w których nawet obsługa
>> pomocnicza się gubi.
>
> -wcale nie takie czeste - czyzby im wyszlo, ze jak sie za czesto
> zmienia, to klient idzie do innego sklepu,
No cóż, moja (oczywiście subiektywna) ocena nawet niekoniecznie musi
wynikać z tego, że mój pobliski market sieciowy - jest pod tym względem
jakoś bardziej od innych upierdliwy, ale głównie z faktu, że mam zapewne
wygórowane oczekiwania: żeby zawsze trafiać w te "swoje" towary jak po
mapie / sznurku. I gdy po kilku... latach *utrwalania* przyzwyczajenia -
ni z tego, ni z owego jakiś mój ulubiony sok porzeczkowy zamienia swe
miejsce z coca-colą, to moja irytacja jest najwyraźniej większa, niż
Twoja (w podobnym przypadku).
Poza tym nie lubię być ganiany od stoiska do stoiska / regału - w
poszukiwaniu czegoś, co *powinno* być w całkiem innym miejscu. Ani
"sprytnie nakłanianym" do kupienia czegoś, co w domu na chłodno ocenię
jako mało raczej potrzebne.
Jednak moja ocena jest na pewno prawidłowa, jeśli chodzi o możliwość
"zasięgnięcia języka" u personelu w tym "moim" markecie: między regałami
widać kogoś z obsługi tylko wtedy, gdy coś tam pracowicie układa. No a
ja mam tak, że ludziom zajętym przeszkadzać nie lubię! No ale pytam,
gdzie przenieśli np. gorzką czekoladę (nota bene sprzedawaną pod marką
tegoż sklepu), a ta / ten pracownik robi okrągłe oczy. No znów
przesadzam: jednak gdzieś w 85% wypadków - wiedzą gdzie mnie skierować.
Ale te paręnaście, nnno - może tylko kilka % - nieodmiennie mnie irytują.
No i tak w związku z tym wymyśliłem sobie, aby takiej informacji można
było zasięgnąć via telefon: czy to głosowo, czy też SMS-owo. A już
najlepiej: internetowo! Warto zauważyć, że wtedy znaczną część roboty
wykonywałby wtedy komputer + jakiś baaardzo sprytny soft. Natomiast
niezbędny wszak support w postaci człowieka - nie musiałby nudzić się w
tych momentach, kiedy nikt o nic nie pyta: mógłby w tym czasie wykonywać
na kompie jakieś "prace porządkowe", czy co tam jeszcze da się robić
nie-w-czasie-realnym... Czyli taką robotę, którą można w dowolnym
momencie zawiesić, i wrócić po chwili, czy dwóch, bez szkody dla tego
uzupełniającego zajęcia.
>
> -Lidle w Polsce sie ujednolicaja, rozklad podobny w roznych sklepach.
>
A zobacz, jak taki pomysł można skonsumować w powiązaniu z tym, co
opisałem powyżej: jeden pracownik mógłby obsługiwać wtedy więcej niż
jeden sklep! Wzrosła by wtedy "elastyczność reagowania". Ale nawet gdy w
którymś sklepie rozkład towaru jest inny, to komp przecież mu wyświetlić
może "mapę" każdego sklepu osobno. Tylko trzeba do tego ponumerować
regały bardzo "dogłębnie" - z dokładnością co do przegródki! I wtedy na
pytanie "gdzie jest ryż Uncle Ben" - pada odpowiedź: alejka 3, po prawej
(czy lewej), panel 5-ty, "piętro" 4, przegródka 6...
A co do Lidlów, tego ich ujednolicenia - to jeśli nie przymierzają się
do tego, co ja tu opisałem - no to po co? Przecież "target" ludzi,
którzy robią znaczące zakupy w coraz to innym mieście - jest
zaniedbywalnie mały! No ale *czemuś* to chyba służyć będzie...
--
Powiedzenie w mojej rodzinie, autorstwa pradziadka:
Dobre rady nic nie kosztują
i przeważnie warte są
swojej... ceny!
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.15 18:11 Jarosław Sokołowski
- 23.12.15 18:30 PiteR
- 23.12.15 22:47 Adam
- 24.12.15 04:07 BaSk
- 24.12.15 08:45 ACMM-033
- 24.12.15 10:33 ACMM-033
- 24.12.15 14:03 Jarosław Sokołowski
- 24.12.15 21:25 janusz_k
- 24.12.15 23:17 PiteR
- 25.12.15 01:40 PiteR
- 25.12.15 01:45 PiteR
- 25.12.15 08:06 JaNus
- 28.12.15 23:35 adamschodowy
- 29.12.15 01:40 JaNus
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF