  • 1. Data: 2009-05-05 11:49:24
    Temat: radio na moto
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuje najlepszego systemu CB na moją nową bemę.
    Wpadło mi w oko http://www.cb-radio.info.pl/produkt/rid,496,rel,typy
    .html
    Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?

    DM
    K1300R

  • 2. Data: 2009-05-05 11:59:25
    Temat: Re: radio na moto
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:
    > Poszukuje najlepszego systemu CB na moją nową bemę.
    > Wpadło mi w oko http://www.cb-radio.info.pl/produkt/rid,496,rel,typy
    .html
    > Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?

    chcesz CB żeby zapierdalać? a gdzie Twoja moralność się podziała?

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-05 12:00:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Darek Mroz pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuje najlepszego systemu CB na moją nową bemę.

    Ja tam widzialem pare nowych beem co mialy miec wszystko najlepsze.

    Mam takie przemyslenie ze to sie przeklada na wysokie zaszumienie uwagi
    gadzetami i na polskich drogach sie zle sprawdza.
    Na hajłej to moze i fajne bo tam z kolei nuda dopada a jak se mozna
    pokrecic tu guzikiem tam wajcha to ma czlowiek jakas rozrywke i nie
    usnie przez 300 km plaskiego jak stol.

    > Wpadło mi w oko http://www.cb-radio.info.pl/produkt/rid,496,rel,typy
    .html
    > Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?

    Do ganiania jezdzacych na gumie sprzetow na brytyjskich blachach polecam
    legitymacje ORMO - mniej pradu zre.

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 4. Data: 2009-05-05 12:04:03
    Od: a...@g...com

    On 5 Maj, 13:49, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Poszukuje najlepszego systemu CB na moją nową bemę.
    > Wpadło mi w okohttp://www.cb-radio.info.pl/produkt/rid,496,rel,t
    ypy.html
    > Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?

    Nie za mocne jak na pierwsze radio?

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-05-05 12:39:16
    Od: "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu>

    Witam
    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .html
    > Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?
    Testował, daje radę.
    Lepsze jest to: http://www.jmcorp.com/SeeProducts.asp?PF=40
    tezsiecieszezemoglempomoc

    --
    vIrek
    VTX1800

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4053 (20090505) __________

  • 6. Data: 2009-05-05 12:45:38
    Od: s...@m...com

> [...]
    .html
    > Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?

    W samochodach sie tłumaczą korkami, ale po ch.. ci CB na motorze?

  • 7. Data: 2009-05-05 12:51:35
    Od: Arni <a...@N...spam>

    s...@m...com pisze:

    > W samochodach sie tłumaczą korkami, ale po ch.. ci CB na motorze?

    no przeciez bedzie pałował(*) i musi wiedziec gdzie stoja fotoradary.

    * w ramach prawa, oczywizdzie :)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-05-05 12:54:20
    Od: n...@s...com

    On Tue, 05 May 2009 14:51:35 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >no przeciez bedzie pałował(*) i musi wiedziec gdzie stoja fotoradary.

    A moze bedzie prowadzil konwersacje z mobilkami ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-05-05 12:57:34
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Darek Mroz pisze:
> [...]
    .html
    > Czy ktoś testował? A może znacie coś lepszego?

    Z dostępnych koncepcji Vox (automatyczne włączanie głosem) a przycisk
    PTT (nadawanie) tu jest przycisk. Być może to jest lepsza koncepcja na moto.

    Pytanie, czy w ogóle CB na moto, ale JEŚLI tak, jak bym wybrał przycisk.
    Gdzieś z Voxem też coś było....
    Dodam, że tzw. ręczniak wytrzyma na akumulatorach (oszczędnie używany)
    dobrą kilkugodzinną podróż, warto to mieć w odwodzie jakby instalacja
    siała zakłóceniami

  • 10. Data: 2009-05-05 13:01:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > A moze bedzie prowadzil konwersacje z mobilkami ?

    e-e, będzie siał ferment, wprowadzając w błąd ku chwale obczyzny.

    --
    gildor
    9'99