  • 1. Data: 2009-05-04 20:56:45
    Temat: Fota: antyreklama lub marudzenie
    Od: Vir <a...@o...pl>

    postanowiłem wyremontować moto.
    idea słuszna i piękna.
    jako że moto to BMW, to moje kroki ufnie skierowałem do BMW Fota w Gdyni.
    błąd.
    potrzebowałem lagi.
    miły Pan przyjął zamówienie i obiecał, że będzie za kilka* dni.

    *oznaczenie w sposób przybliżony określający ilość od trzech do dziewięciu.

    po sześciu tygodniach oczekiwania nieśmiało zapytałem, jak się ma moje
    zamówienie?
    miły Pan odrzekł:
    - w kompletacji
    ja na to:
    - a cóż to oznacza?
    - nic - odrzekł Miły Pan
    - mogę anulować to zamówienie, aby nie drżał Pan z niepokoju w
    niepewności co do terminu realizacji, gdyż BMW ma (cyt.) "w nosie takich
    klientów jak Pan"...
    ... po czym zatroskał się srodze.

    lagę kupiłem na ebayu w niemcowie za 60% ceny podanej przez Fotę, była u
    mnie za 2 dni

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 2. Data: 2009-05-04 21:08:43
    Temat: Re: antyreklama lub marudzenie
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Vir" napisał :
    > postanowiłem wyremontować moto.
    > kroki ufnie skierowałem do BMW Fota w Gdyni.
    > błąd.
    > lagę kupiłem na ebayu w niemcowie za 60% ceny podanej przez Fotę

    Od kiedy Twoja bawarka nie jest produkowana ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-05-04 22:00:37
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Od kiedy Twoja bawarka nie jest produkowana ?

    od 1996 roku. Domyślam się, do czego zmierzasz, wybacz jeśli nie:
    masz starego sprzęta, więc się ciesz że można do niego kupić cokolwiek.
    Cieszę się. W Focie kupiłem filtry, wentylator, łożyska główki i
    wszystko było "na już". Nie podoba mi się jednak to, że przyjęto
    zamówienie na część, która jest niedostępna, obiecując dostawę za 6 dni,
    a za sześć tygodni kazali mi spadać. Mogłem od razu szukać na ebayu. A
    tekst, że "gdyby kupował Pan samochód za 400 tys, to rozmawialibyśmy
    inaczej, bo Pana to mamy w nosie" jest szokujący, przyznasz?

    Vir

  • 4. Data: 2009-05-04 22:26:13
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "gdyby kupował Pan samochód za 400 tys, to rozmawialibyśmy inaczej, bo
    > Pana to mamy w nosie" jest szokujący, przyznasz?

    wtedy mowisz ze Twoj brat pracujacy w lokalnej gazecie tez ma rozne
    zainteresowania ;-)

  • 5. Data: 2009-05-05 06:20:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Od kiedy Twoja bawarka nie jest produkowana ?

    A jakie to ma znaczenie ? Na czesci do K100 rocznik 84 czekalem w
    serwisie w NRD 48 h (czterdziesci osiem godzin). Dowolne czesci ktore
    pokazalem palcem na fiszkach.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-05-05 06:43:35
    Od: m...@o...pl

    On 5 Maj, 08:20, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > A jakie to ma znaczenie ? Na czesci do K100 rocznik 84 czekalem w
    > serwisie w NRD 48 h (czterdziesci osiem godzin). Dowolne czesci ktore
    > pokazalem palcem na fiszkach.

    NRD to sajensfikszyn,jakąś drobnicę której nie mieli na składzie gość
    po prostu odkręcił od nowego motocykla i sprzedał bez problemów:-)

    Monster

  • 7. Data: 2009-05-05 07:00:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Vir wydusił z siebie te słowy:

    > A tekst, że "gdyby kupował Pan samochód za 400
    > tys, to rozmawialibyśmy inaczej, bo Pana to mamy w nosie" jest
    > szokujący, przyznasz?

    doskonale Cie rozumie, bo choć moto mam jeszcze takie, gdzie części są
    dostępne .. to drugi samochód już jest z tych, gdzie bywa cięzko.
    Mimo, ze to niby zwykla stara omega .. to częsci do silnika C30SE albo w
    ogole zniknęły, albo mają mega ceny
    (przepływka - 2500PLN, krokowy 700PLN, napinacz rozrządu - tylko w UK - 70
    funtów, chłodnica klimy 2700PLN.. itd, itp)
    ps. wartość giełdowa auta - ok 3-5tys zł

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 8. Data: 2009-05-05 07:17:01
    Od: saj <s...@a...pl>

    Vir pisze:
    > tekst, że "gdyby kupował Pan samochód za 400 tys, to rozmawialibyśmy
    > inaczej, bo Pana to mamy w nosie" jest szokujący, przyznasz?

    coz. ja z podobnym stwierdzeniem, choc w innych slowach spotkalem sie w
    liberty w dc.

    pzdr,
    saj

  • 9. Data: 2009-05-05 10:37:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Vir pisze:

    > tekst, że "gdyby kupował Pan samochód za 400 tys, to rozmawialibyśmy
    > inaczej, bo Pana to mamy w nosie" jest szokujący, przyznasz?

    nazwisko tego pracownika Foty, który uraczył Cie takim tekstem?

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-05-05 13:43:01
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > nazwisko tego pracownika Foty, który uraczył Cie takim tekstem?

    eee, nie będę kablował. Zresztą on to mówił raczej w imieniu BMW w
    Niemczech, nie we własnym. Ogólnie facet jest sympatyczny.

    Vir