  • 1. Data: 2010-04-17 11:42:04
    Temat: radio fabryczne toyota nie przyjmuje płyt
    Od: Maciek <c...@g...com>

    Doradźcie proszę - wkładam płytę do odtwarzacza a on coś czyta, mieli
    i nagle wyrzuca płytę. W ogóle jej nie przyjmuje (żadnej płyty, ani z
    mp3, ani audio, ani nagrywanych w domu, ani kupowanych w sklepie).
    Jaki może byc problem?

  • 2. Data: 2010-04-17 11:55:14
    Temat: Re: radio fabryczne toyota nie przyjmuje płyt
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Maciek nadaje:

> [...]
    > i nagle wyrzuca płytę. W ogóle jej nie przyjmuje (żadnej płyty, ani z
    > mp3, ani audio, ani nagrywanych w domu, ani kupowanych w sklepie).

    Fabryczne. Toyota.
    Kupiłbyś coś porządnego za 99zł, z Biedronki, nie miałbyś problemu.

  • 3. Data: 2010-04-17 11:58:30
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > i nagle wyrzuca płytę. W ogóle jej nie przyjmuje (żadnej płyty, ani z
    > mp3, ani audio, ani nagrywanych w domu, ani kupowanych w sklepie).

    Reklamuj! CD masz w aucie padnięty, albo "tylko" zakurzony lub zabrudzoną
    soczewkę.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-04-17 14:32:37
    Od: marjan <k...@g...com>

    Maciek pisze:
> [...]
    > i nagle wyrzuca płytę. W ogóle jej nie przyjmuje (żadnej płyty, ani z
    > mp3, ani audio, ani nagrywanych w domu, ani kupowanych w sklepie).

    Myślę, że problemem może być zepsute radio.

    A tak na serio:
    Na gwarancji jeszcze? To leć do ASO i niech coś z tym zrobią, pewnie
    wystarczy tylko odkurzyć laser (chyba, że jest nowe, to tym bardziej
    reklamuj).

    Natomiast jeśli nie ma już gwarancji, to poczytaj jak je wyciągnąć,
    rozkręcić i przeczyścić laser (takie płytki samoczyszczące ze
    szczoteczkami najczęściej gówno dają).

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 5. Data: 2010-04-17 14:37:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    marjan wrote:

    > Na gwarancji jeszcze? To leć do ASO i niech coś z tym zrobią, pewnie
    > wystarczy tylko odkurzyć laser (chyba, że jest nowe, to tym bardziej
    > reklamuj).

    Nie da rady, pył wulkaniczny przeszkadza.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-17 15:07:06
    Od: marjan <k...@g...com>

    to pisze:

    > Nie da rady, pył wulkaniczny przeszkadza.

    W jeździe, z powodu osadzania się go na drogach, co skutkuje brakiem
    przyczepności? Myślę, że obwiązanie kół wężem ogrodowym załatwi sprawę.

  • 7. Data: 2010-04-17 15:10:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    marjan wrote:

    > W jeździe, z powodu osadzania się go na drogach, co skutkuje brakiem
    > przyczepności?

    W lataniu.

    > Myślę, że obwiązanie kół wężem ogrodowym załatwi sprawę.

    Wąż ogrodowy nie jest chyba receptą na wszystko. Z tej grupy dowiedziałem
    się, że obwiązanie felgi wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem
    zastąpienia uszkodzonej opony. O innych zastosowaniach w motoryzacji nic
    mi nie wiadomo.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-04-18 09:29:56
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    to pisze:

> [...]
    > się, że obwiązanie felgi wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem
    > zastąpienia uszkodzonej opony. O innych zastosowaniach w motoryzacji nic

    Spokojnie, wiedza przychodzi z czasem.

  • 9. Data: 2010-04-19 09:31:51
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Napisz chociaż ile lat ma to cudo. Jeżeli 3 lub więcej a często było używane
    w trybie CD, to laser jest padnięty i wymaga wymiany. Samo czyszczenie
    pomoże na tydzień albo wcale. Są też magicy, który zwiększają prąd lasera.
    Pomaga na krótko, a potem pada zupełnie.
    Jacek

  • 10. Data: 2010-04-19 12:42:50
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Maciek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    Zabrudzony/porysowany laser najpewniej. Myśle, że czas na wymianę radia
    (najlepiej na takie z USB czy czytnikiem kart SD). Czyszczenie lasera, jak
    naprawdę tego używasz pomoże na miesiąc, albo i nie.