  • Data: 2009-05-17 17:04:52
    Temat: Re: qrde - GIMP się sypie ...
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > U mnie jest podobnie - przy większych zdjęciach i dluższej pracy zaczyna
    > się sypać.

    Ufff... już się bałem że tylko u mnie coś się pokopało

    > No niestety gimp jest sto lat za murzynami w stosunku do
    > photoshopa. Jak dopadnę jakąś wersję "elements" czy coś takiego to
    > byebye gimp ;)

    Nie wiem jak się ma GIMP do Photoshopa bo tego drugiego nigdy nie
    używałem. GIMP jest super do domowej zaawansowanej obróbki zdjęć. Szkoda
    tylko, że zaczął się wykrzaczać... no cóż, trzeba przeczekać i liczyć na
    poprawę w kolejnych wersjach :-)

    Btw. polecam bardzo fajny darmowy programik, coś pomiędzy Picasa a GIMP:
    Photoscape :-)

    EMPI
    http://www.empi.art.pl