  • 81. Data: 2015-01-09 20:00:36
    Temat: Re: python...
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, January 9, 2015 at 5:43:49 PM UTC+1, bartekltg wrote:

    > Po to masz języki wieloparadygmatowe. Używasz tego, co umiesz
    > i lubisz.
    Ale taka Java była prostsza niż C++. O ile się nie mylę, twórcy Javy
    spojrzeli na poziom skomplikowania C++ i uznali to skomplikowanie za
    poważną wadę języka programowania. Zaprojektowali prościutki język
    programowania, za to z ogromną, spójną i 'ustandaryzowaną' biblioteką.
    Odnieśli spory sukces. Nie wiem jak Wam, ale mnie się programowało w
    Javie bardzo przyjemnie. Większość programów można w Javie napisać.
    Można Javę leciutko zmodyfikować, aby dało się w niej napisać tyle
    samo co w C++. Kolejne modyfikacje Javy pozwoliłyby uzyskać język
    bardzo wydajny. Jeśli można mieć język prosty, mały i wydajny to
    zastanawia mnie dlaczego rozwój języków programowania nie
    poszedł w takim kierunku? Niedługo natywnie w C++ będzie SQL i
    HTML (co? już jest?:)

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2015-01-10 21:28:57
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 20:00:37 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    > zastanawia mnie dlaczego rozwój języków programowania nie
    > poszedł w takim kierunku? Niedługo natywnie w C++ będzie SQL i

    a jawa nie nadaje sie do czego?
    (pytam z ciekawosci bo nie wiem)

  • 83. Data: 2015-01-12 05:18:23
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Jan 2015 03:25:57 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > porównywać języki, obiektywnie.

    Zdefiniuj "obiektywnie".

  • 84. Data: 2015-01-12 16:26:13
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 10, 2015 at 9:28:58 PM UTC+1, firr wrote:

    > a jawa nie nadaje sie do czego?
    > (pytam z ciekawosci bo nie wiem)
    Największe problemy miała z programami czasu rzeczywistego. GB mógł
    się włączyć w dowolnej chwili. Nie wiem czy w Javie da się napisać
    program na układ który ma mało RAM, ale pewnie nie, bo maszyna
    wirtualna javy trochę zajmuje.
    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2015-01-12 16:28:48
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, January 12, 2015 at 5:18:24 AM UTC+1, slawek wrote:

    > Zdefiniuj "obiektywnie".
    Chodzi o zmierzenie i porównanie cech, które przekładają się
    na to co każdemu potrzebne (czas, pieniądze, zdrowie, itd).
    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2015-01-12 16:42:53
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 16:26:14 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    > się włączyć w dowolnej chwili. Nie wiem czy w Javie da się napisać
    > program na układ który ma mało RAM, ale pewnie nie, bo maszyna

    wydaje sie ze Gc nie powinien byc problemem jesli mozna tylko ta sprzatajaca sesje
    wywolac raz na ramke (np na koncu ramki) a zablokowac
    przez cala reszte ramki, nie da sie tak w javie zrobic?

    (jesli sie nie da to mogliby to poprawic i wtedy powinno 'banglac', tak mi sie
    wydaje)

  • 87. Data: 2015-01-12 17:25:14
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, January 12, 2015 at 4:42:54 PM UTC+1, firr wrote:

> [...]
    > przez cala reszte ramki, nie da sie tak w javie zrobic?
    >
    > (jesli sie nie da to mogliby to poprawic i wtedy powinno 'banglac', tak mi sie
    Słyszałem że coś robili w tym kierunku, nie znam szczegółowo tematu.
    Być może Java też się nadaje do RT.
    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2015-01-12 19:05:50
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 17:25:15 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    sesje wywolac raz na ramke (np na koncu ramki) a zablokowac

    > Słyszałem że coś robili w tym kierunku, nie znam szczegółowo tematu.
    > Być może Java też się nadaje do RT.

    a teraz w obecnej czy tam wczesniejszej jawie nie dalo sie tak zrobic?

    tez nie jestem w tym temacie ale tak na logike
    wystarczy dac tego rodzaju kontrole nad gc i
    chyba powinno dzialac (rozumiem ze to co zajmuje ten czas to jedynie te dealokacje
    czy tam jakies scalanie, )

  • 89. Data: 2015-01-12 20:07:43
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, January 12, 2015 at 7:05:51 PM UTC+1, firr wrote:
> [...]
    > wystarczy dac tego rodzaju kontrole nad gc i
    > chyba powinno dzialac (rozumiem ze to co zajmuje ten czas to jedynie te dealokacje
    Tak na logikę też mnie się wydaje że jakieś obejście problemu nie
    stanowi niczego wielkiego, ale słyszałem niejednokrotnie, że
    Java ma problem z aplikacjami RT. Więc może istotnie ma taki problem.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2015-01-12 20:33:53
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Jan 2015 07:28:48 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > na to co każdemu potrzebne (czas, pieniądze, zdrowie, itd).
    > Pozdrawiam

    Skąd wiesz? Rozmawiałeś już z każdym? Czy też miałeś iluminację jakąś?