  • 151. Data: 2015-01-17 19:54:36
    Temat: Re: python...
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 17, 2015 at 2:15:22 PM UTC+1, AK wrote:

    > Ba ! Z samym C tez u niego kiepsko ;)

    To w końcu Python (i jemu podobne) powstają po to, żeby
    programowanie uprościć, czy po to, żeby było jeszcze
    trudniejsze?

  • 152. Data: 2015-01-17 19:59:40
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 17, 2015 at 2:18:30 PM UTC+1, AK wrote:

    > A tu sie zgadzam w pelni.

    A potem:
    X Napisałeś mi ten program?
    Y Tak napisałem
    X O! Szybko Ci poszło!
    Y Dziękuję
    X Na kiedy będą wyniki
    Y Nie wiem, bo ciągle swapuje ;-)

  • 153. Data: 2015-01-17 20:11:41
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > A tu sie zgadzam w pelni.

    >A potem:
    >X Napisałeś mi ten program?
    >Y Tak napisałem
    >X O! Szybko Ci poszło!
    >Y Dziękuję
    >X Na kiedy będą wyniki
    >Y Nie wiem, bo ciągle swapuje ;-)

    Bywa.
    Jego zrodlo w "bezsmieciarkowym" "bezpiecznnym" "szybkim" C.

    int main(int argc, chat* argv[])
    {
    for (;;)
    {
    void* ptr = malloc(1024);
    }
    }

    AK

    ---
    Avast.

  • 154. Data: 2015-01-17 20:54:45
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 17, 2015 at 8:11:51 PM UTC+1, AK wrote:

    > Bywa.
    > Jego zrodlo w "bezsmieciarkowym" "bezpiecznnym" "szybkim" C.
    Nikt mi nie powie, szybkość działania programu jest ważna.

  • 155. Data: 2015-01-17 21:07:53
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > Nikt mi nie powie,

    W to akurat wierze bez zastrzezen :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 156. Data: 2015-01-17 23:01:31
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 17, 2015 at 9:07:54 PM UTC+1, AK wrote:

    > W to akurat wierze bez zastrzezen :)
    > AK
    A w co nie wierzysz?

  • 157. Data: 2015-01-17 23:29:17
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > W to akurat wierze bez zastrzezen :)
    > AK
    > A w co nie wierzysz?

    Hm..
    Np. w poziom zawodowo/"zyciowy" dzisiejszego pokolenia polskich "wyksztalconych z
    duzych miast".
    Zwanych rowniez "pokoleniem smieciowym", OFEowo/frankofonskim.
    W jezyku "tasm prawdy" zwanym: np. "wydymanym bydlem".
    Moge, czy to juz (np. w/g mendiow polskich) "mowa nienawisci" ? ;)

    AK

    ---
    Avast.

  • 158. Data: 2015-01-17 23:55:25
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 19:54:36 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > To w końcu Python (i jemu podobne) powstają po to, żeby
    > programowanie uprościć, czy po to, żeby było jeszcze
    > trudniejsze?

    to jest dosyc istatny problem wlasnie,
    bo mi sie wydaje ze mnogosc platform
    i technologii skutkuje wielkim rozproszeniem (ktore zdaje sie bedzie jeszcze rosło)

    czasem sie zastanawiam jak sie do tego faktu odniesc, jakos specjalnie nic nie
    wymyslilem, odciecie sie od tego rozproszenia chyba byloby dosyc radykalnym krokiem
    mw takim jak wstapienie do klasztoru - wydaje sie ze moze i dobrym ale jakos ciezko
    sie na cos takiego zdecydowac (dzis akurat chaos mnie przytlacza)

  • 159. Data: 2015-01-18 02:09:14
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Proponuje nie wprowadzac innych w blad, zanim nie pozna sie _chocby
    > pobieznie_
    > jakiegos j.prog.
    >
    > https://docs.python.org/2/library/array.html

    Wydajność tego jest kiepska, w każdym razie na tyle kiepska, aby próbować
    ratować się Cythonem. Tyle że Cython jest delikatnie mówiąc do niczego. To
    ja już wolę Fortran. Serio. Jest 1000 razy szybszy, tj. program będzie 1000
    szybciej działał.

  • 160. Data: 2015-01-18 08:19:35
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 17, 2015 at 11:29:20 PM UTC+1, AK wrote:

> [...]
    > W jezyku "tasm prawdy" zwanym: np. "wydymanym bydlem".
    > Moge, czy to juz (np. w/g mendiow polskich) "mowa nienawisci" ? ;)

    Możesz, ale nie rozmawialiśmy o krasnoludkach :)