  • Data: 2015-01-07 18:26:10
    Temat: Re: python...
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 7, 2015 5:34:41 PM UTC+1, firr wrote:

    > szkodliwy tez chyba nie jest.
    Na zdrowie nie szkodzi, chociaż kto go tam wie ;-)
    Ale jak napiszesz aplikację w Pythonie, potem stwierdzisz że za wolno
    działa, albo zżera za dużo RAM i przepiszesz na C, to pewnie stracisz
    więcej czasu, niż gdybyś od razu pisał w C.

    > dla mnie c++ i java tez nie sa potrzebne,
    > powaznie mowie ze prawdopodobniej bez nich swiat by wygladal
    > lepiej ale co robic :<
    Moim zdaniem, zarówno programując w Javie, w C++, albo w C# zachowuje
    się przyzwoitą szybkość tworzenia aplikacji przy utrzymaniu dużej wydajności
    kodu wynikowego. Rzekomo w Javie i w C# szybciej się tworzy aplikacje niż w C++. Nie
    wiem
    czy to jest prawda, może w nieznacznym stopniu jest. Jeśli jeden język nie
    ma istotnej przewagi nad drugim, to uważam przynajmniej jeden z nich
    za niepotrzebny - a nie dlatego że nie używam, albo mi się nie podoba.