  • Data: 2015-01-08 00:52:07
    Temat: Re: python...
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/01/2015 18:26, M.M. wrote:

    > Na zdrowie nie szkodzi, chociaż kto go tam wie ;-)
    > Ale jak napiszesz aplikację w Pythonie, potem stwierdzisz że za wolno
    > działa, albo zżera za dużo RAM i przepiszesz na C, to pewnie stracisz
    > więcej czasu, niż gdybyś od razu pisał w C.

    Czasem w biznesie logika jest taka, że może i stracisz więcej czasu, ale
    przynajmniej będziesz miał z tego jakąś kasę.

    > Moim zdaniem, zarówno programując w Javie, w C++, albo w C# zachowuje
    > się przyzwoitą szybkość tworzenia aplikacji przy utrzymaniu dużej wydajności
    > kodu wynikowego.
    > Rzekomo w Javie i w C# szybciej się tworzy aplikacje niż w C++. Nie wiem
    > czy to jest prawda, może w nieznacznym stopniu jest. Jeśli jeden język nie
    > ma istotnej przewagi nad drugim, to uważam przynajmniej jeden z nich
    > za niepotrzebny - a nie dlatego że nie używam, albo mi się nie podoba.

    Zasadniczy sens językó programowania nie jest taki, żeby się cośtam dało
    napisać szybciej lub wolniej, tylko żeby ktoś to mógł potem przeczytać i
    zrozumieć. Dany język może być potrzebny np. dlatego, że tym kimś nie
    będziesz ty.