    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z qt
    Date: Mon, 25 Dec 2017 22:16:57 +0100
    <p1nqa1$11u$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1qj8g$gnm$1@node2.news.atman.pl> <1u50C.68448$ba4.9213@fx24.am4>
    <p1qsj9$ooq$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1r9vk$50j$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1rcsb$dec$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1rf50$fhs$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1ri3m$ifk$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>

    On 12/25/2017 9:24 PM, slawek wrote:
    > Po prostu mi wisi jaki jest system: winda, andek czy unices. Ważne aby
    > się dało pracować.

    No więc w DOSie nie da się pracować chyba że ta praca to kopiowanie
    plików z lewa na prawo. Nie posiadał żadnych innych narzedzi. Wszystko
    co niezbędne do pracy było pisane miliony razy w kółko przez programy
    realizujące swoje własne warstwy OSów.

    > (A jakbyś przeczytał to wcześniej napisałem że
    > Windows robi się dead) Kiedyś używałem DOS i TP/TC i było fajnie. Teraz
    > zdarza mi się używać MCU bez systemu i też jest fajnie. Czasem program
    > puszczam na XP, a potem ten sam program (po kompilacji) na Linuksie.

    No ale co z tego wynika? Kazdy z nas używa róznych systemów do
    realizacji róznych zagadnień. Problem w tym że jeśli potrzebowaleś w
    latach 80tych wykonać jakiekolwiek zadanie inne niż kopiowanie plików to
    DOS był tylko bootloaderem. Nijak nie zasłuzył sobie na nazywanie
    "niezłym". Kupa g. bez żadnych rozsadnych narzędzi.