  • Data: 2009-07-24 17:02:05
    Temat: Re: [pytanie / prosba] ]jak sie robi takie foty ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zinek" h4codm$k7k$...@m...internetia.pl

    A jakie tu widzisz efekty specjalne?

    Ostrość i głębia to sprawa ogniskowej i przesłony.
    PS nic już nie doda.

    Rybie oko ma blisko 180 stopni. Tu starczy 50.

    a szkoda :)

    > i serio tylko to wystarczy ?
    > myslalem ze trzeba jakichs bardziej wymyslnych trickow :)

    Jakich?

    -=-

    BTW rybich oczu -- można tanim kosztem (jeśli ktoś ma ochotę) pstrykać fotki,
    które następnie będą składane w jedną całość w PS. Efekt powalający, ale nie
    z tej odległości. :) Można na przykład stuknąć [ważny] środek dużą ogniskową
    a resztę [stanowiącą tło] dużym kątem i złożyć to w jedno zdjęcie... Można
    nawet poHDRować i poskładać... Ale tu chyba niczego nadzwyczajnego nie użyto.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'