eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypytanie o olejRe: pytanie o olej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pytanie o olej
    Date: Fri, 06 Aug 2010 07:40:05 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 42
    Message-ID: <i3g7b9$11uh$1@news.mm.pl>
    References: <i3clhv$asd$1@usenet.news.interia.pl>
    <4c59dcfe$0$2607$65785112@news.neostrada.pl> <i3cn0i$ue6$1@news.onet.pl>
    <i3dtum$63k$1@news.mm.pl> <i3du7q$8md$1@news.onet.pl>
    <i3dun4$j10$1@news.mm.pl> <i3e139$gte$1@news.onet.pl>
    <i3eq2q$d3d$1@news.mm.pl> <i3f8kl$1dv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1281073321 34769 81.190.86.247 (6 Aug 2010 05:42:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Aug 2010 05:42:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i3f8kl$1dv$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301949
    [ ukryj nagłówki ]

    Cavallino pisze:

    > No mogli.
    > Ale nie to co Ty sugerujesz, czyli kombinacje z elektryką w celu ukrycia
    > usterki w układzie smarowania.
    >

    Nie, pewnie z elektryka nie kombinowali (chociaz reki bym sobie uciac
    nie dal), ale przy tak powaznych naprawach moglo sie wszystko stac.

    >> A jakie ma to znaczenie?
    >> Silnik nie zaciera sie od obciazenia :>
    >
    > Znaczy bez obciążenia zatrze się tak samo szybko jak pod obciążeniem?
    >

    W zasadzie tak, roznice beda marginalne i beda wynikaly z wiekszej
    ilosci ciepla niz z samego obciazenia.

    >> Moze przestan juz bladzic i sie przyznaj jak to bylo z ta kontrolka ;>
    >
    > Bardzo prosto.
    > Ruszyłem z parkingu, przejechałem 100 km i silnik się skończył, czego
    > drugim objawem było zapalenie się kontrolek.
    > W serwisie (niemieckim) stwierdzili suszę olejową, stąd podejrzenie, że
    > zatarł się od braku oleju.
    > Nie kojarzę aby coś leciało czy poszło wydechem, zresztą to chyba nie te
    > ilości.
    > Wnioskuję więc, że kontrolka nie zasygnalizowała ubytku oleju podczas
    > jazdy.
    > A mogło tak być, bo coś z mechaniką silnika było nie tak od kilku tys
    > km, obstawiam jakiś zawór.
    > BTW: dzień wcześniej auto było sprawdzane w austriackim serwisie, nic
    > nie znaleźli poza dziwnie zużytymi świecami, które wymienili na nowe.
    > Ale wnioskuję że raczej brak oleju by zauważyli.

    Tak czy inaczej wyglada to na jakis problem z sygnalizacja braku
    cisnienia i wyciagnie z tego wniosku, ze zaswiecenie sie kontrolki
    cisnienia oleju jest rownoznaczne z koncem silnika jest bledem.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: