    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pytanie o laser w CD
    Date: Tue, 13 Mar 2012 10:05:43 +0000

    Użytkownik sofu napisał:
    [..]
    > SKĄD WIESZ, ŻE W ŚLEPYM TEŚCIE MOJE KABLE SĄ NIE ROZRÓŻNIALNE?

    Jeśli Twoje kable nie dodają do sygnału nic od siebie czyli go nie
    zniekształcają to nie mają prawa być odróżnialne od kawałka kabla
    telefonicznego podpiętego na okrętkę (w rozsądnym zakresie mocy nie
    niszczącym kabla) i to właśnie udowadniają ślepe testy (o ile do nich
    dochodzi z wiadomych powodów).

    [..]
    > Jedno wiem na pewno, są różnice brzmieniowe pomiędzy użytymi w systemie
    > kablami i to często kolosalne, podobnie jak i w odniesieniu do reszty
    > sprzętu. A najgorsza jest zwykła poutleniana miedź z niezliczoną ilością
    > diod w swojej strukturze i na powierzchni.

    Jaki wpływ mają diody w poniższym układzie?

    D D DD D D
    `-D-` DD D D

    D - dioda w dowolnej polaryzacji

    --