-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
Date: Fri, 12 Aug 2016 09:39:04 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <nojueh$as9$1@node1.news.atman.pl>
References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nnivns$prq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<no6q2u$6vj$1@node2.news.atman.pl>
<hfcb9h27xufi.lmwbgvzarltm$.dlg@40tude.net>
<no7l23$n7o$1@node1.news.atman.pl>
<57a84ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<noa7hl$ehk$1@node2.news.atman.pl>
<a...@4...net>
<noc8r1$d0i$1@node2.news.atman.pl> <nocqj6$vjl$1@node2.news.atman.pl>
<nod84r$dgv$1@node2.news.atman.pl> <nof1vi$93g$1@node1.news.atman.pl>
<nofmla$pve$1@node2.news.atman.pl> <noi6di$hks$2@node1.news.atman.pl>
<noid73$bmk$1@dont-email.me> <noierc$qia$1@node1.news.atman.pl>
<noijbt$1v3$1@dont-email.me> <noikuh$1f9$2@node1.news.atman.pl>
<noilep$9e9$1@dont-email.me> <noir0k$sq3$1@node2.news.atman.pl>
<noju7a$rcm$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1470987537 11145 83.142.198.226 (12 Aug 2016 07:38:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2016 07:38:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <noju7a$rcm$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587019
[ ukryj nagłówki ]On 12.08.2016 09:35, masti wrote:
>>>>>> Tam gdzie zewnętrzna strona opony się ugięła, czyli została ściśnięta od
>>>>>> spodu przez nawierzchnie, a od góry przez panujące wewnatrz ciśnienie, tam
>>>>>> nacisk równy jest dokładnie ciśnieniu panującemu wewnątrz.
>>>>> Nieprawda.
>>>
>>>> Prawda - "jeżeli ciało A działa na ciało B z siłą F, to ciało B działa
>>>> na ciało A z tą samą siłą F" czy jakoś tak. Tak przynajmniej twierdził
>>>> Newton i jak na razie się sprawdza;)
>>
>> I gdzie tu masz nieprawdę?
>>
> to przeczytaj od początku. Bo wyjęliście sobie kawałek i udajecie, że
> wiecie.
No przeczytałem twojego posta od początku. Gdzie tam nieprawda?
> To jak tam z tym rowerem?
Nijak. Nijak ma się to do tematu. Za ewantualne zawalenie się mostu
odpowiadałby nacisk całkowity (równy ciężarowi) a nie na jednostkę
powierzchni równy ciśnieniu w oponach. Czego nie rozumiesz konkretnie?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=