eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypytanie o ciągnik siodłowy TIRRe: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
    Date: Sun, 7 Aug 2016 10:04:43 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <no6q2u$6vj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
    <nng1hn$uc9$2@node2.news.atman.pl>
    <579b8f9e$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <pwqzst0pqvnx$.tb2vz5z6egi5.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <9tar3jq30xuc$.1edco32vb6hfk$.dlg@40tude.net>
    <1qu79ewqfk3ag$.z49hs2rc89g0.dlg@40tude.net>
    <nnivns$prq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.67
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1470557086 7155 5.172.255.67 (7 Aug 2016 08:04:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Aug 2016 08:04:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586716
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.07.2016 o 23:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sat, 30 Jul 2016 21:38:36 +0200, Wiesiaczek napisał(a):
    >
    >> W dniu 30.07.2016 o 13:40, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Dnia Sat, 30 Jul 2016 11:31:23 +0200, J.F. napisał(a):
    >>>
    >>>> choc na moj gust ten nacisk jednostkowy jest akurat jednym z mniej
    >>>> istotnych - nacisk na kolo/os sie bardziej liczy.
    >>>
    >>> Chyba zależy na co.
    >>> Dla podbudowy drogi to nacisk, ale dla samej mieszanki asfaltowej żeby się
    >>> w niej koleiny nie robiły, to pewnie jednak ciśnienie.
    >>> A jak jest to most, to masa całości.
    >>>
    >>
    >> Nie zależy na co:)
    >>
    >> Przytoczone wcześniej ciśnienie 15 atm. daje nacisk jednostkowy
    >> 15kG/cm^2 na WEWNĘTRZNĄ STRONĘ OPONY.
    >> I tylko tyle, proste? :)
    >
    > No nie aż takie proste.
    >
    > Tam gdzie zewnętrzna strona opony się ugięła, czyli została ściśnięta od
    > spodu przez nawierzchnie, a od góry przez panujące wewnatrz ciśnienie, tam :D
    > nacisk równy jest dokładnie ciśnieniu panującemu wewnątrz.
    >
    > Inaczej pojazd albo odfruwa, albo właśnie się zapada pod ziemie.
    >
    >> Nie ma to żadnego związku z naciskiem na jezdnię i robienie kolein etc.
    >> ani na most.
    >
    > Ma związek 1:1.

    He he he :D
    Czyli jak dopompuję opony to most może nie wytrzymać? :D

    Dobre!


    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: