  • 1. Data: 2009-04-28 19:17:06
    Temat: pytanie nolan n83
    Od: Jakub Kamecki <r...@g...com>

    Witam

    Na wstępie chciałbym się przywitać. Jeszcze nie mam kat.A ale jestem w
    trakcie. Grupę czytam od jakiegoś czasu, użytkownikiem usenetu jestem od
    dawna więc jeśli chodzi o netykietę z mojej strony to możecie być
    spokojni. :-)

    Przechodząc do meritum to dzisiaj kupiłem sobie na przecenie kask Nolan
    N83. Przeceniony podobno tylko z racji zalegania na półce od jakiegoś
    czasu. Po przyjściu do domu okazało się, że antifog jest zły (zły model,
    za krótki). Prawidłowy antifog już zamówiłem i podobno ma zostać
    wymieniony.

    Mam też wątpliwość co do "pokrowca" jak go nazwał sprzedawca. W pudełku
    znalazłem worek (bez żadnego ściągacza) z takiego dziwnego
    półprzezroczystego, jasnego materiału. Coś co sprawia wrażenie części
    opakowania a czegoś w czym można trwale kask przechowywać. W związku z
    tym zastanawiam się czy to jest fabryczny pokrowiec czy może powinienem
    upomnieć się jeszcze o coś bardziej konkretnego.

    Może ktoś ma taki kask i/lub pokrowiec i mógłby podrzucić jakieś fotki?
    Dzięki za pomoc.

    http://img66.imageshack.us/img66/9256/img0057.jpg

    --
    | _ | |_ |_/ _ _ _ _| .
    __)(_||(|_||_) | \(_||||(-(_|(|

  • 2. Data: 2009-04-28 20:06:50
    Temat: Re: pytanie nolan n83
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Jakub Kamecki wrote:

> [...]
    > upomnieć się jeszcze o coś bardziej konkretnego.
    >
    > Może ktoś ma taki kask i/lub pokrowiec i mógłby podrzucić jakieś fotki?

    Nie wygląda to na firmowe opakowanie. Ja dostałem kask z pokrowcem, inna
    sprawa że przy codziennym użytkowaniu raczej się z tego nie korzysta.
    http://w772.wrzuta.pl/obraz/7rUJB74GTT4/nolan103

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 3. Data: 2009-04-28 20:27:34
    Od: Jakub Kamecki <r...@g...com>

    On Tue, 28 Apr 2009 22:06:50 +0200, Piotr Kompa wrote:

    > Nie wygląda to na firmowe opakowanie. Ja dostałem kask z pokrowcem, inna
    > sprawa że przy codziennym użytkowaniu raczej się z tego nie korzysta.
    > http://w772.wrzuta.pl/obraz/7rUJB74GTT4/nolan103

    Tak sądziłem. Dzięki za potwierdzenie.

    --
    | _ | |_ |_/ _ _ _ _| .
    __)(_||(|_||_) | \(_||||(-(_|(|

  • 4. Data: 2009-04-28 20:48:02
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Jakub Kamecki" <r...@g...com> wrote in message
    > Mam też wątpliwość co do "pokrowca" jak go nazwał sprzedawca.
    > http://img66.imageshack.us/img66/9256/img0057.jpg

    Ten material uzywany jest np. do pakowania sprzetu elektronicznego. Mialem
    pare gratow w to zapakowane. Ogolnie chodzi o to, ze albo pakuje sie taki
    sprzet w woreczki z materialu przypominajacego pianke do ocieplania podlog
    pod panele (tylko cienszej) i w normalne worki, albo wlasnie w taki
    material. Ma zabezpieczac delikatny lakier czy wyswietlacze przed
    porysowaniem sie.

    Wniosek: to tylko zabezpieczenie produktu na czas transportu od producenta
    do klienta.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2009-04-29 05:15:45
    Od: Jakub Kamecki <r...@g...com>

    On Tue, 28 Apr 2009 22:48:02 +0200, Ivam wrote:

> [...]
    > wyswietlacze przed porysowaniem sie.
    >
    > Wniosek: to tylko zabezpieczenie produktu na czas transportu od

    Wiem. :-) W błąd wprowadziło mnie to, że sprzedawca z premedytacją
    powiedział, że dostanę pokrowiec. Sytuacja wyglądała tak, że najpierw
    wybierałem kask, przymierzałem a później się okazało, że im terminal do
    kart nie działa, więc musiałem iść do bankomatu. Po powrocie po prostu
    zapłaciłem i nie sprawdziłem co jest w pudełku. W domu się okazało, że
    antifog jest za krótki (zupełnie inny model) no i ten nieszczesny
    pokrowiec jest taki jak jest.
    W zasadzie mogło się tak stać ale fajnie gdyby sprzedawca mi powiedział,
    że jest przeceniony bo to i to. A tak czuję się lekko okłamany.

    --

  • 6. Data: 2009-04-29 20:06:33
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Jakub Kamecki pisze:

> [...]
    > tym zastanawiam się czy to jest fabryczny pokrowiec czy może powinienem
    > upomnieć się jeszcze o coś bardziej konkretnego.

    3 kaski probiker i jeden uvex kupowane w louisie miały pokrowce z
    takiego materiału.
    Tyle tylko że ze ściągaczem