    From: Jakub Kamecki <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: pytanie nolan n83
    Date: Tue, 28 Apr 2009 19:17:06 +0000 (UTC)

    Witam

    Na wstępie chciałbym się przywitać. Jeszcze nie mam kat.A ale jestem w
    trakcie. Grupę czytam od jakiegoś czasu, użytkownikiem usenetu jestem od
    dawna więc jeśli chodzi o netykietę z mojej strony to możecie być
    spokojni. :-)

    Przechodząc do meritum to dzisiaj kupiłem sobie na przecenie kask Nolan
    N83. Przeceniony podobno tylko z racji zalegania na półce od jakiegoś
    czasu. Po przyjściu do domu okazało się, że antifog jest zły (zły model,
    za krótki). Prawidłowy antifog już zamówiłem i podobno ma zostać
    wymieniony.

    Mam też wątpliwość co do "pokrowca" jak go nazwał sprzedawca. W pudełku
    znalazłem worek (bez żadnego ściągacza) z takiego dziwnego
    półprzezroczystego, jasnego materiału. Coś co sprawia wrażenie części
    opakowania a czegoś w czym można trwale kask przechowywać. W związku z
    tym zastanawiam się czy to jest fabryczny pokrowiec czy może powinienem
    upomnieć się jeszcze o coś bardziej konkretnego.

    Może ktoś ma taki kask i/lub pokrowiec i mógłby podrzucić jakieś fotki?
    Dzięki za pomoc.

    http://img66.imageshack.us/img66/9256/img0057.jpg

    --