eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapytanie greenhorna kolejne JTZ sterowanie ogrzewaniem oświetleniemRe: pytanie greenhorna kolejne JTZ sterowanie ogrzewaniem oświetleniem
  • Data: 2009-10-24 00:49:15
    Temat: Re: pytanie greenhorna kolejne JTZ sterowanie ogrzewaniem oświetleniem
    Od: andrzej <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 16:39, andrzej <a...@g...com> wrote:
    > Przepraszam bardzo że odpowiadam "z góry"
    budżet tak skromny że wstyd zawracać głowę profesjonaliście:)
    zwłaszcza widząc twoje zaangażowanie !
    200 na max 300 jeśli bym kupił nowy koc elektryczny do
    późniejszego podgrzewania własnego spodu ;))
    wzrasta o 100 jeśli zdecyduje się na hodowle shitake
    w piwnicy ( farelka wentylator termostat może być mniej dokładny

    w załączonym albumie są zdjęcia pomieszczenia , man dwie poduszki
    elektryczne i wolne PC ;)
    myślałem o podłożeniu płyty styropianowej
    klatka fajny pomysł x 2 - 25/30 C
    na pewno można zastosować tańsze odgrzewanie jak pisałeś
    - koc - 100 zł tu potrzebne 2 termostaty
    pomieszczenie : teraz farelka na maxa przy ciągłej pracy da nawet
    35 C lub więcej
    ale w środku zimy jak padnie CO a ja wyjadę na kilka dni to może być
    krucho.
    ( ze względu na chore płucka regularnie co tydzień opuszczam miasto na
    2.5 dnia a piec jest stary )
    - druga farelka + 30 zl
    przejrzałem http://www.tme.eu/pl/ nie te zakresy temp i ceny jedyny
    z kapilara 0-40C 119 zł BT-KAP40
    w bojlera min 25C to raczej trudno będzie znaleźć a 19 wcale, po za
    tym czy taki jest dokładniejszy od
    RT-2 allegro (779138206) 27 zl - ale do niego było trochę zastrzeżeń
    tylko że oba RT-2 RT_i 2C mogą sterować do 1kW
    dla nasionek 10x za dużo ale do pokoju 3-4 x za mało
    Pomysł z CO odpada z powodów w/w a koszt to nie 120 a 12 tyś a może
    więcej ;( wymiana całości )

    O warsztacie RTV myślałem w kontekscie modułu przekaźników, ew 1-
    wire- RS/USB
    a po wykonanie Wyszukanego z waszą pomocą projektu "miedzymordzia" -
    fajne słówka są w waszym slangu :))
    PC - przekaźniki .
    zgłosił bym się np. do ucznia technikum elektronicznego :))

    Liznąłem trochę ( bardzo trochę ) delphi a w necie są przykłady do 1-
    wire nawet do DS 2408
    i może dałbym radę TYLKO to "miedzymordzie" !!.
    Mikrokontrolery to pięśń przyszłości ( na święty nigdy zapewne;)
    W młodości sprokurowałem nawet cgi w C mysql -> html i i trochę
    prostackiego softu w Pascalu.

    Skusiła mnie elektronika .. te DSy po 4 i 15 zł ! Ale żarty na bok
    jestem Bio a nie Tech

    P.S. skasowali chyba tylko żarówki promienniki zostały ? Nie jest to
    2w1 ale zawsze :) laskawcy

    Serdecznie pozdrawiam
    Andrzej

    > już w tytule umieściłem informacje  że o elektronice nam nikłe
    > dosłownie zielone pojęcie ;)
    > potrzebowałem informacji czym  można ekonomicznie ( niekoniecznie
    > super dokładni)  zastąpić
    > TERMOREGULATOR RT-2C (numer 785272237)  po 70 zl 2- 4
    szthttp://elektro-hurt.bazarek.pl/opis/393886/wylacz
    nik-wlacznik-czasowy...