eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapytanie greenhorna kolejne JTZ sterowanie ogrzewaniem oświetleniemRe: pytanie greenhorna kolejne JTZ sterowanie ogrzewaniem oświetleniem
  • Data: 2009-10-27 18:33:11
    Temat: Re: pytanie greenhorna kolejne JTZ sterowanie ogrzewaniem oświetleniem
    Od: andrzej <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 10:29, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "andrzej" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    niestety mam skromne zasoby :(

    Za 700 to z nawiązka sobie odkupie wiosną roślinki tropikalne ;) o
    nawet 4 x tyle - będą tylko małe :(
    te subtropikalne łatwo zniosą 2 dni bez CO do 10C a nawet chwilowo
    do 5 C
    Prądu ci u nas dostatek ( po "upadku" nie zastałem jeszcze rozmrożonej
    lodówki :)
    A CO stare grawitacyjne bez pompy zdaża się że zawodzi,
    - stad pomyśl awaryjnego dogrzewania farelkami

    no i przy okazji chytrze chciałem załatwić sprawę wcześniejszego ( niż
    na wiosnę) rozmnażania
    + grzybki ;) spożywcze :)

    Pisałem na grupę jako stary szkot chciałem wszystko za kilkanaście
    zł ;) a nie za max 200
    Oczywiście bez super a nawet bez extra dokładności ;) SMSów itd "
    temat "Inteligentny dom" wypłynął bo zacytowałem opis kitu AVT
    "moduł wykonawczy dużej mocy"
    -- po prostu potrzebuje tanich termostatów ciut lepszych od tych
    wbudowanych w farelki ;)

    Ale Ale a co myślicie o termostatach ds1821 sa po 9 PLN ?
    taniutki "programator " http://grzesiek21.republika.pl/termostat_ds1821.htm
    i od razu moduł wykonawczy - bez "miedzymordzia" , micro czy makro
    komp. :)
    http://www.cyfronika.com.pl/kityAVT/avt1261pdf.pdf za 28 zl 3 kW