  • 11. Data: 2016-11-06 13:03:07
    Temat: Re: pw
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ogólnie to tego nie czaję PiS przejął władzę i co... boi się rosyjskich
    agentów w wojsku polskim?

  • 12. Data: 2016-11-06 13:51:17
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > zawsze będzie mnie to zastanawiało co by było gdybym zamiast pw wybrał
    > wojsko polskie...

    Zrobiliby tam z ciebie prawdziwego mężczyznę a nie takiego pizdusia co
    to guglać samodzielnie nie potrafi.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-11-06 14:06:16
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ooo ideał po/eu...

  • 14. Data: 2016-11-06 14:21:25
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a słyszeliście, że młode elity po/eu radykałowie po kształtują przy
    użyciu arduino? ostro próbują upierdolić tych co potrafią coś sklecić,
    przekazując hardware do zaufanych przyjaciół z zagranicy...

  • 15. Data: 2016-11-06 14:30:02
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dlaczego kurwa nikogo to nie interesuje,
    z jednej sprzedali nas kanadzie, a z drugiej chinom...

    że niby co się teraz będzie działo?

    ja się domyślam, władza kumpli... czyli kolejny sukces po/eu...

    aczkolwiek ciekawi mnie wersja radykałów...

  • 16. Data: 2016-11-06 14:46:57
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jest stanowisko po/pw, ale nie ujawnię...

  • 17. Data: 2016-11-06 15:18:48
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a zresztą co mi tam, skoro jestem jedynym nie sponsorowanym przez
    koalicję po/eu na newsach...

    przygłup morawski poinformował, że umowy podpisano specjalnie aby ujebać
    tych co nie realizują ścieżki optymalnej po/eu, to jest:
    - na pierwszym miejscu - fascynacja angielskimi dżołkami
    - na drugim miejscu wagi - wychowanie fizyczne
    - na trzecim miejscu - odchamiacze
    - kolejne miejsca to - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - następnie - odczyty i prezentacje
    - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - tu jakże istotne - wnioski i wnioski końcowe
    - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - strzały z dupy
    - wskaźniki
    - i gdzieś na końcu, programowanie
    - a daleko daleko za nim, elektronika

  • 18. Data: 2016-11-06 16:13:39
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 06.11.2016 o 12:23, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > zawsze będzie mnie to zastanawiało co by było gdybym zamiast pw wybrał
    > wojsko polskie...

    Oj, żałuj, że nie wybrałeś - szczególnie jeśli mogłeś to zrobić w komunie.

    Mój pierwszy szef kompani dostawał furii, jeżeli usłyszał o papierze
    toaletowym (działało to na niego, jak na ciebie eurokołchoz). Gdy już
    się trochę
    uspokoił, tłumaczył, że na froncie żołnierze podcierają się trawą, albo
    liśćmi, a my mamy przecież komfortowego-papierowego "Żołnierza Wolności".

    Drugi szef (w mniejszej jednostce) polował na cywilne majtki (takie
    tuski i gronkiewicze). Gdy jakieś znalazł, rewidując szafki i materace,
    spalał je w kotłowni przy całej załodze.

    Żałuj.

  • 19. Data: 2016-11-06 18:33:49
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    opowiadali mi kumple z policji jak "w modelu" wyglądało ugoszczenie w
    siedlcach papieża polaka... koledzy mandziejewicza nawieszali na linii
    telefonicznej papieża tyle pluskw, że jak papież odłożył słuchawkę, to
    rozmowa się nie rozłączała no i był kwas...

    sranie to bardzo ciekawy temat... mówili mi, że zomo ormo czy mo jak to
    się tam nazywało miało taki namiot do srania, a w nim dwie poziome rury,
    jedna przy kostkach druga przy kolanach... nieco dalej był wykop
    nazywany rów kloaczny, no i pretendent zapierał się nogami i robił
    swoje... na końcu szukał w pobliżu trawy, żeby jakoś to normalnie
    zakończyć...

    cyrki, cyrki, na szczęście dzięki tymczasowemu obaleniu po, na razie nam
    to nie grozi... nie wiem czy niedługo eu nie wróci do starych
    sprawdzonych sposobów i pomysłów...

  • 20. Data: 2016-11-06 18:38:32
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    w przestrzeni TZAiR pojawili się elektroda's modero-machers...
    w skrajnym rzucaniu dupami wysrali, żeby wszelkimi sposobami jebać
    "niełuków"...

    zapraszam do dyskusji o ideałach elektroda's modero-machers...

    najciekawsze wypowiedzi umieszczę na mojej stronie, chyba, że Ktoś
    będzie chciał mnie zaszczycić samodzielnym dopisaniem.

    P.S.
    zajrzałem do regulaminu, wszystko wyjaśnia, piszą, że to dzieło dobrego
    wujka zza miedzy... nic dziwnego, ze takie słuszne poglądy...