eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriapurpurowe zlotoRe: purpurowe zloto
  • X-Received: by 2002:ad4:5caf:0:b0:681:557a:734f with SMTP id
    q15-20020ad45caf000000b00681557a734fmr334252qvh.2.1705336976081; Mon, 15
    Jan 2024 08:42:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:ad4:5caf:0:b0:681:557a:734f with SMTP id
    q15-20020ad45caf000000b00681557a734fmr334252qvh.2.1705336976081; Mon, 15
    Jan 2024 08:42:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nn
    tp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 15 Jan 2024 08:42:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.248.171.106;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 37.248.171.106
    References: <1g9r0n1klsns3.i1762sv3mhgb$.dlg@40tude.net>
    <unjjl3$bej$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <11z9w157aniwv$.eid49618p95c.dlg@40tude.net>
    <unp7in$3oc49$1@news.icm.edu.pl>
    <8nxgdn7hup72$.1a11ip08c0h2t$.dlg@40tude.net>
    <unu275$1750$1@news.icm.edu.pl> <unuasa$sq4$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <a...@g...com>
    <unuu2c$2nv6$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <uo0imf$5tb6$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <0...@g...com>
    <uo15hg$732j$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: purpurowe zloto
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 15 Jan 2024 16:42:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3602
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49352
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 15 stycznia 2024 o 15:09:21 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > W dniu .01.2024 o 22:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:
    > > Aha to juz jest 35 kilogramow wiazei a nie 40 kilogramow miedzi. W
    > > wiazkach miedź jest w izolacji. PCV stosunkowo ciezkie jest. Ze
    > > zlaczkami itp z piec do siedmiu kilogramowodejdzie na sama izolacje. To
    > > pojawia sie ze miedzi będzie dwadziescia kilka kilogramow. Opisałeś ze w
    > > samochodach spalinowych. Ciężarówki to tez samochody spalinowe. W nich
    > > w przewodzie od akumulatora do rozrusznika może w przewodzie byc kilka
    > > kilogramow miedzi ta miedź wejdzie do średniej. W średniej wielkości
    > > wspołczesny samochodzie będzie nie więcej niz 15 kilogramow wiazek czyli
    > > z 13 kilogramow miedzi. I wiekszosc go będą przewody nisko prasowe i
    > > sygnałowe. Do ledowego swiatła stopu albo kierunkowskazów nie potrzeba
    > > 2? wystarczy 0,5?. I to bardziej ze względów na wytrzymałość mechaniczna
    > > niz elektryczna.
    > W przeciętnym samochodzie jest 3 km kabli, które ważą prawie 25kg.
    > "Przeciętny" to nie średnia ze wszystkich.
    > Przeciętny to skoda fabia lub VV Golf.
    > Lepiej wyposażone wersje mają tych kabli 2-3 razy więcej.
    > W lepiej wyposażonym aucie masz 3-4 skrzynki bezpieczników, w każdej po
    > kilkadziesiąt szt.
    > Takich 5A jest niewiele, większość to 15-30A.
    >
    > TG
    Co ostatnio palisz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: