  • 171. Data: 2013-10-28 12:35:07
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:l4lg8f$983$1...@d...me...

    > tak. MIDa już Artur podał.

    ROTFL. Przeczytaj tę wypowiedź i poprzednie - nawet dziecko się zorientuje
    że to literówka. Dyskusja cały czas jest w temacie jazdy 70/80 i później
    75/80. Nawet w tym samym poście pisze o jeździe 70/70 80/80 i 90/90.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 172. Data: 2013-10-28 12:37:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > I chociaz byłoby idealnie gdyby na trasie kazdy jechał tam gdzie sie da z
    > maks predkoscią, to jednak interpetacja tego przepisu stawiajaca to za
    > obowiązek jest absurdalna do bólu.

    Z punktu widzenia przepisów nie ma rozróżnienia pomiędzy jazdą 10/90 a
    89/90. Czy uważasz że jazda 10/90 (w dobrych warunkach na prostej drodze
    samochodem który może wyciągnąć większą prędkość itd.) jest dozwolona?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 173. Data: 2013-10-28 12:49:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-28 12:35, Ergie pisze:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > ROTFL. Przeczytaj tę wypowiedź i poprzednie - nawet dziecko się
    > zorientuje że to literówka.

    Nawet dziecko się zorientuje, że próbujesz teraz kota ogonem wykręcać.

    > Dyskusja cały czas jest w temacie jazdy
    > 70/80 i później 75/80.

    Nie:
    "
    > My tu nie dyskutujemy o tym że ktoś chciałby 200/30 tylko o tym, że ktoś
    > jadący 70/80 utrudnia życie tym co chcieliby 80/80.

    a jak będzie jechał 75 to nadal będzie utrudniał? Coś Cię zmusza do jazdy
    80? a może 79? a może 90/80?
    "

    To tylko mały przykład.

    :>

  • 174. Data: 2013-10-28 13:03:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 12:35:07 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > zorientuje że to literówka. Dyskusja cały czas jest w temacie jazdy
    > 70/80 i później 75/80. Nawet w tym samym poście pisze o jeździe 70/70

    naprawdę? nawet jeżeli to jest 75/80 a nie 90 to nadal jest to tylko
    Twoje wyobrażenie. A 78 3/4 będzie OK?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 175. Data: 2013-10-28 13:18:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 10:50, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Kłamiesz albo celowo zmieniasz temat dyskusji. OD początku dyskusja
    > tyczy się sytuacji jazdy poniżej ograniczeń podczas gdy inni chcą
    > zgodnie z ograniczeniami.

    Nieprawda. Wątek zainicjowałem ja i pisałem o takim zachowaniu podczas
    jazdy zgodnie z limitem. Dopiero potem wyskoczył KupaLina czy jakiś jego
    klon i zaczął marudzić że to "na pewno dlatego, że blokowałeś drogę
    jadąc za wolno".

    [ciach]

    > Prosta zasada nie jesteś w stanie jechać nie siadasz za kierownicę
    > obojętne czy jest to spowodowane alkocholem, lekami, zmęczeniem czy
    > chorobą.

    Taaak, a każdego 70-latka należy ułożyć do snu łopatą - co się będzie
    taki dziadyga po świecie snuł i drogi blokował.

  • 176. Data: 2013-10-28 13:22:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 10:54, Ergie pisze:

    > Pytaj ustawodawcy.

    Ustawodawca nie określił.

    > Nie o tym dyskutujemy.

    Ależ o tym. Ludzie mają pełne prawo poruszać się po drogach publicznych
    pojazdami, który z przyczyn konstrukcyjnych mogą jechać max. 40km/h -
    nawet autostradą.

    > Są legalne ale nie usprawiedliwiają łamania przepisów - nie jesteś w
    > stanie jechać prawidłowo - nie siadaj za kółko.

    Tia, "emeryci do gazu!" - ZUS cię chyba ozłoci.

    [ciach]

    > A masz jakiś przepis który stanowi że można utrudniać ruch jeśli się
    > szuka zjazdu z drogi?

    To nie jest utrudnianie, bo jest (1) konieczne i (2) chroni przed
    gwałtownym hamowaniem w przypadku znalezienia zjazdu podczas jazdy z
    "normalną" prędkością.

    > Przypominam, że nie uczestniczyłem w tamtej części dyskusji. Ja tylko
    > przypomniałem zapomniany albo nigdy nie poznany p[rzez niektórych paragraf.

    Mhm. Który nie mówi nic o jeździe poniżej limitu prędkości.

    Gdyby ten paragraf miał takie znaczenie jakie sugerujesz, nie istniałyby
    znaki określające prędkość minimalną.

  • 177. Data: 2013-10-28 13:24:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 12:37, Ergie pisze:

    > Z punktu widzenia przepisów nie ma rozróżnienia pomiędzy jazdą 10/90 a
    > 89/90. Czy uważasz że jazda 10/90 (w dobrych warunkach na prostej drodze
    > samochodem który może wyciągnąć większą prędkość itd.) jest dozwolona?

    A jest zabroniona? (pomijając znak "prędkość minimalna")

    Swoją drogą - dlaczego hipotetyczny pojazd w tej hipotetycznej sytuacji
    jedzie z prędkością 10km/h?

  • 178. Data: 2013-10-28 14:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > 89/90. Czy uważasz że jazda 10/90 (w dobrych warunkach na prostej
    > drodze samochodem który może wyciągnąć większą prędkość itd.) jest

    Oczywiście ze jest rozróżnienie.
    Otóż ten przepis nie precyzując predkosci kaze oceniac sytuację
    doświadczeniem i zdrowym rozsądkiem.
    I tu własnie jest rożnica w ocenie 10 a 89...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 179. Data: 2013-10-28 14:16:55
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-28 13:18, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > jazdy zgodnie z limitem. Dopiero potem wyskoczył KupaLina czy jakiś jego
    > klon i zaczął marudzić że to "na pewno dlatego, że blokowałeś drogę

    Dopisując do tego, że nawet jakby miał jechać powyżej ograniczenia to
    miał jechać szybciej, bo innym się chciało szybciej i jadąc swoim
    tempem ruch by utrudniał, łamiąc przepisy o 'nieutrudnianiu'.

    > [ciach]

    > Taaak, a każdego 70-latka należy ułożyć do snu łopatą - co się będzie
    > taki dziadyga po świecie snuł i drogi blokował.

    Profilaktycznie 3/4 populacji utłuc, będzie luźniej ;)

  • 180. Data: 2013-10-28 14:17:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 13:24:54 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Swoją drogą - dlaczego hipotetyczny pojazd w tej hipotetycznej sytuacji
    > jedzie z prędkością 10km/h?

    bo kierownik jest tak pijany, że boi się szybciej bo nie trafi w drogę :)