  • 141. Data: 2013-10-27 07:16:28
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Zadaje ci proste pytanie i prosze o prosta odpowiedz.
    > Skoro twierdzisz, ze 65-70 to za malo to pytam ile!?!

    Jesteś w stanie ogarnąć świat bez użycia cyfr?
    Nie?
    No to jesteś ewidentnym przykładem kogoś, komu trzeba zrobić przepis, żeby
    mógł wyjść z domu, bo inaczej się w życiu pogubi.

    > Ale ja jade przeważnie szybciej niz inni...

    Taaa jasne i dlatego co chwilę ktoś Cię musisz wyprzedzać, czasem podejmując
    zbędne ryzyko.

    > Nie lubie fundować nowych wideorejestratorów, wiec powiem pas.
    > Ale to nie problem - w miescie w wiekszosci miejsc gdzie jest
    > ogroaniczenie
    > do 50 ludzie nie jezdza wiecej niz 70. (pomijam wyjatki typu Katowicka)

    Tyle że w dużym mieście to nie są wyjątki, ale norma na drogach
    przelotowych.
    Ci co jeżdżą tam 70, podpadają pod blokowanie ruchu.

    > Maja NIESTETY podstawowe znaczenie - finansowe.

    Twój strach i nieogarnięcie nie jest tematem dyskusji, przynajmniej z mojej
    strony.

  • 142. Data: 2013-10-27 09:54:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.10.2013 07:16, KupaLina pisze:

> [...]
    > Ci co jeżdżą tam 70, podpadają pod blokowanie ruchu.

    > Twój strach i nieogarnięcie nie jest tematem dyskusji, przynajmniej z

    Tłumaczenie na język bezpośredni: mam w dupie prawo, bezpieczeństwo i
    czy ktoś inny dostanie mandat. MASZ JECHAĆ TAK JA CHCĘ!

    Albo bardziej metaforycznie: z drogi śledzie bo król jedzie!

  • 144. Data: 2013-10-27 10:50:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale dla mnie wystarczająco wiarygodne jest to co wiem i nie interesuje
    > mnie zdanie polucji np. na ten temat.
    > Zresztą znowu dyskutujesz ze swoimi rojeniami, albo nie rozumiesz co
    > czytasz.
    > Ja żadnych pytań tutaj nie zadawałem, natomiast wygłosiłem
    > twierdzenie.

    Rozumiem. Masz prawo do tego aby załozyc klapki na oczy.
    Ja wiem ze ty żadnych pytań nie zadawałeś - pojawiła sie kwestia
    interpretacji przepisu i jest pytanie: czy jest szansa na jakis konsensus
    czy bedziemy dyskutowac na zasadzie - ja wiem swoje.
    Skoro nikt nikogo nie przekona własnymi argumentami, to pytanie, co zrobić.
    Dlatego szukam jakiejś oficjalnej wykaldni.

    > Czyli ja pytam, czy Ty pytasz, bo kręcisz coś?

    Gratuluje jak z prostej sprawy można zrobic bezsensowną dyskusję z
    czepianiem sie słówek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 143. Data: 2013-10-27 10:50:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > No to jesteś ewidentnym przykładem kogoś, komu trzeba zrobić przepis,
    > żeby mógł wyjść z domu, bo inaczej się w życiu pogubi.

    Hmm, znaczy chcesz dyskutowac na zasadzie - jade szybko i wolno?
    No mozemy, ale to jeszcze bardziej utrudni dyskusje poniewaz wszystko
    bedzie jeszce bardziej ocenne i niemierzalne.
    Ale mozemy i tak?
    A dlaczego cyfry zaczęły ci przeszkadzac?

    > Taaa jasne i dlatego co chwilę ktoś Cię musisz wyprzedzać, czasem
    > podejmując zbędne ryzyko.

    Co chwile?
    Nadinterpretowywowywujesz.

    > Tyle że w dużym mieście to nie są wyjątki, ale norma na drogach
    > przelotowych.
    > Ci co jeżdżą tam 70, podpadają pod blokowanie ruchu.

    ROTFL
    Ja nie wem jak i gdzie ty jezdzisz, ale naprawde 70 km na godzine w miescie
    na ograniczeniu do 50 to jest predkosc maks 90% uzytkowników ruchu.
    Oczywiscie sa wyjątki, najczesciej połączone z miejscami gdzie sa dwa pasy
    ale nawet tam raczej nie jezdzi sie szybciej niz 80.
    Gdzie twoim zdaniem w Poznaniu jezdzi sie szybciej na 50?

    > Twój strach i nieogarnięcie nie jest tematem dyskusji, przynajmniej z
    > mojej strony.

    Cavallino, tego nie musisz powtarzac - to jest jasne, ze tematem dyskusji
    jest: ja jade a ktos smie mi przeszkadzac. To jest zawsze jeden stały temat
    dyskusji.
    Zastanawiam sie tylko: gdzie ty sie tak zawsze i wszedzie spieszysz...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 145. Data: 2013-10-27 13:45:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale dlaczego do mnie o tym piszesz? To nie ja oślepiam, naciskam i
    > zajeżdżam.

    ale jakoś więszkość co do tego nie ma wątpliwości :)

  • 146. Data: 2013-10-27 16:52:31
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Przyhamowujesz i sam siadasz mu na zderzaku.

    Dalej można nie czytać.

  • 147. Data: 2013-10-27 17:41:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Sunday, October 27, 2013, 4:52:31 PM, you wrote:

    > Dalej można nie czytać.

    Dlaczego? Bo smileya brakło? Już naprawdę trzeba wszystko
    łopatologicznie - nawet ironię?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 148. Data: 2013-10-27 18:46:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.10.2013 13:45, Marek Dyjor pisze:

    > ale jakoś więszkość co do tego nie ma wątpliwości :)

    Chyba się zgubiłeś w wątku, Dyjor.

  • 149. Data: 2013-10-27 20:11:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Hmm, znaczy chcesz dyskutowac na zasadzie - jade szybko i wolno?

    Mniej więcej - jedziesz dużo szybciej niż większość - jedziesz za szybko,
    jedziesz dużo wolniej - jedziesz za wolno.
    Żadne cyfry nie mają tu znaczenia.

    > No mozemy, ale to jeszcze bardziej utrudni dyskusje poniewaz wszystko
    > bedzie jeszce bardziej ocenne i niemierzalne.
    > Ale mozemy i tak?
    > A dlaczego cyfry zaczęły ci przeszkadzac?

    Bo w cyfrach wyraża się limity, których nie akceptuję co do zasady.
    Wszystko zależy od miejsca, chwili, ruchu, sytuacji.
    Nic nie zależy od cyferek.

    > Co chwile?

    Tak wynika z Twojej pisaniny.

    > ROTFL
    > Ja nie wem jak i gdzie ty jezdzisz, ale naprawde 70 km na godzine w
    > miescie
    > na ograniczeniu do 50 to jest predkosc maks 90% uzytkowników ruchu.

    Jasne.
    Tylko dlaczego gdy spokojnie jadę sobie setką na Hetmańskiej czy innej
    Lechickiej, to nie dość że nikogo nie wyprzedzam, ale wręcz to mnie
    większość wyprzedza?
    To że Tobie myli się Poznań z Luboniem gdzie się nie da jechać sprawnie
    nigdzie, to już naprawdę nie moja wina.

    > Oczywiscie sa wyjątki, najczesciej połączone z miejscami gdzie sa dwa pasy

    No popatrz, a o czym Twoim zdaniem ja pisałem w poście o dużym mieście?
    O większej liczbie dróg osiedlowych?
    Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    > ale nawet tam raczej nie jezdzi sie szybciej niz 80.

    Chyba w Twoim kapeluszniczym świecie.

    > Gdzie twoim zdaniem w Poznaniu jezdzi sie szybciej na 50?

    Wszędzie, z wyjątkiem najbardziej wąskich dróżek?

    > Cavallino, tego nie musisz powtarzac

    Cieszę się.
    Więc jak dyskutujesz ze mną, to sobie daruj tego typu pierdy.
    Chyba że wolisz dyskutować sam ze sobą znowu.

  • 150. Data: 2013-10-27 20:12:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Rozumiem. Masz prawo

    Dokładnie.
    I zupełnie nie interesuje mnie Twoje zdanie na ten temat, możesz sobie
    szukać wiarygodnych "ekspertów z NASA", jeśli nie potrafisz zrozumieć
    prostego przepisu, mimo że kilku ludzi Ci go objaśniło.