  • Data: 2013-10-27 07:16:28
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Zadaje ci proste pytanie i prosze o prosta odpowiedz.
    > Skoro twierdzisz, ze 65-70 to za malo to pytam ile!?!

    Jesteś w stanie ogarnąć świat bez użycia cyfr?
    Nie?
    No to jesteś ewidentnym przykładem kogoś, komu trzeba zrobić przepis, żeby
    mógł wyjść z domu, bo inaczej się w życiu pogubi.

    > Ale ja jade przeważnie szybciej niz inni...

    Taaa jasne i dlatego co chwilę ktoś Cię musisz wyprzedzać, czasem podejmując
    zbędne ryzyko.

    > Nie lubie fundować nowych wideorejestratorów, wiec powiem pas.
    > Ale to nie problem - w miescie w wiekszosci miejsc gdzie jest
    > ogroaniczenie
    > do 50 ludzie nie jezdza wiecej niz 70. (pomijam wyjatki typu Katowicka)

    Tyle że w dużym mieście to nie są wyjątki, ale norma na drogach
    przelotowych.
    Ci co jeżdżą tam 70, podpadają pod blokowanie ruchu.

    > Maja NIESTETY podstawowe znaczenie - finansowe.

    Twój strach i nieogarnięcie nie jest tematem dyskusji, przynajmniej z mojej
    strony.