  • Data: 2013-10-27 10:50:16
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jesteś w stanie ogarnąć świat bez użycia cyfr?
    > Nie?
    > No to jesteś ewidentnym przykładem kogoś, komu trzeba zrobić przepis,
    > żeby mógł wyjść z domu, bo inaczej się w życiu pogubi.

    Hmm, znaczy chcesz dyskutowac na zasadzie - jade szybko i wolno?
    No mozemy, ale to jeszcze bardziej utrudni dyskusje poniewaz wszystko
    bedzie jeszce bardziej ocenne i niemierzalne.
    Ale mozemy i tak?
    A dlaczego cyfry zaczęły ci przeszkadzac?

    > Taaa jasne i dlatego co chwilę ktoś Cię musisz wyprzedzać, czasem
    > podejmując zbędne ryzyko.

    Co chwile?
    Nadinterpretowywowywujesz.

    > Tyle że w dużym mieście to nie są wyjątki, ale norma na drogach
    > przelotowych.
    > Ci co jeżdżą tam 70, podpadają pod blokowanie ruchu.

    ROTFL
    Ja nie wem jak i gdzie ty jezdzisz, ale naprawde 70 km na godzine w miescie
    na ograniczeniu do 50 to jest predkosc maks 90% uzytkowników ruchu.
    Oczywiscie sa wyjątki, najczesciej połączone z miejscami gdzie sa dwa pasy
    ale nawet tam raczej nie jezdzi sie szybciej niz 80.
    Gdzie twoim zdaniem w Poznaniu jezdzi sie szybciej na 50?

    > Twój strach i nieogarnięcie nie jest tematem dyskusji, przynajmniej z
    > mojej strony.

    Cavallino, tego nie musisz powtarzac - to jest jasne, ze tematem dyskusji
    jest: ja jade a ktos smie mi przeszkadzac. To jest zawsze jeden stały temat
    dyskusji.
    Zastanawiam sie tylko: gdzie ty sie tak zawsze i wszedzie spieszysz...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem