  • Data: 2013-10-26 23:45:01
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A skąd ja mam wiedzieć, kto dla Ciebie będzie wiarygodny?

    Nie odwracaj kota ogonem.
    Nie dla mnie. Dla Ciebie.

    > Dla niektórych wiarygodni są Macierewicz, czy Rydzyk, więc nic mnie
    > już na tym świecie nie zdziwi.

    Dlatego nie pytam o niektorych. Pytam o Ciebie, bo to Ciebie nie zadowala
    ewentualna odpowiedz policji (co w sumie nie dziwne, bo doskonale zdajesz
    sobie sprawe o czym mówi omawiany przepis)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,