-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.org
.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.M
ISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <irj9j7$nds$1@news.onet.pl> <irjfa4$tvv$1@cougar.axelspringer.pl>
<irjgoq$lsr$1@news.onet.pl> <irjk8v$pte$1@news.net.icm.edu.pl>
<4ddd83b8$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<irl0kf$1tb$1@mx1.internetia.pl>
<4dde0b64$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<irl3pi$jr0$1@mx1.internetia.pl>
<4dde1386$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<irl6p7$48l$1@mx1.internetia.pl>
<4dde1dee$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<irl7na$nlf$1@mx1.internetia.pl>
<4dde222b$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<irle9m$9ro$1@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 27 May 2011 10:36:11 GMT
Lines: 27
Message-ID: <4ddf7e9b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1306492571 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2437 80.52.166.102:40170
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371624
[ ukryj nagłówki ]begin PM
> ma, skoro przed szkodą cos miało wartośc 0 to ubezpiueczyciel nie
> wypłacając nic doprowadził twoja własność do stanu przed szkodą. pewnie
> lepiej byś sie poczuł jakbyś dostał wpłate: "doprowadzenie zderzaka do
> stanu z przed zdarzenia 0zł + 23% vat =0zł."
Po pierwsze porysowany błotnik czy zderzak nie ma wartości "zero".
Sprawdź na Allegro. Po drugie ubezpieczyciel ma wypłacić odszkodowanie
pozwalające doprowadzić auto do stanu nie gorszego, niż przed szkodą, co
nie musi mieć bezpośredniego związku z rynkową wartością jakiegoś
elementu.
W aucie są części, których w praktyce nie da się sprzedać osobno (nie ma
na nie popytu, czyli mają wartość "zero"), są też takie, których
odsprzedawać nie wolno. Czyli co, zgodnie z Twoją głupawą teorią tych
części w ogóle nie trzeba naprawiać?
> ok tu tkwi bład, spróbuj mi udowodnić, że stan sie pogorszył, wtedy
> sprawa będzie jasna.
Skoro jest dodatkowa rysa, to stan jest gorszy, bo każda rysa to
dodatkowe uszkodzenie.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=